Г.Т. Чае
Събудих се с болки в корема. Казах на нашите за това и те ми казаха да стоя вкъщи. Върнах се в стаята си и легнах. След 40 минути се събудих, защото чух телефона ми да звъни. Беше А Ра.
Чае: Да?
А Ра: Къде си? Защо не си на училище? Да не се е случило нещо?
Чае: Вкъщи съм. Не съм на училище, защото ме боли стомаха.
А Ра: Горката. Кога ще идваш на училище?
Чае: Мисля, че утре.
А Ра: Супер.
Чае: Ти иначе как си? Как са момчетата?
А Ра: Аз съм добре. Хюнджин отиде да се оправи за физическо.
Чае: А Феликс?
А Ра: Незнам....Отиде нанякъде. Дори незнам как още не се е ядосал.
Чае: Защо?
А Ра: Бившата на Феликс се върна от Австралия и го иска отново...
Чае: Той прие ли ѝ?
А Ра: Незнам Чае. Трябва да ти затварям, че почваме час. След часовете ще дойда да те видя.
Чае: Добре. До по-късно.Сложих си телефона и станах от леглото. Дали Феликс ще бъде с бившата си? Коя е тя иначе?
Г.Т. Феликс
Казах на Кира да се срещнем на нашето място. Като я видях как идваше усмихната ми ставаше гадно. Тя се приближи до мен, опитвайки се да ме целуне, но аз не ѝ дадох.
Кира: Така...за какво ме викаше?
Феликс: Трябва да ти кажа нещо....
Кира: Слушам те!
Феликс: Аз.....не искам да с теб. Просто вече не е същото. И....вече имам чувства съм друга.
Кира: .....Добре. Може ли да питам как се казва?
Феликс: Казва се Чае. Тя е от Австралия.Видях как Кира се ядосва. Да не познава Чае?
Кира: Тя харесва ли те?
Феликс: Незнам все още.
Кира: Аха...
Феликс: Добре ли си?
Кира: Да. Аз ще отида за малко до вкъщи.
Феликс: Добре...Какво стана сега тук? Не съм виждал Кира така ядосана. Какво става с нея?
Г.Т. Кира
Не мога да повярвам. Чае...ще те убия. Знаех, че тя е болна, затова ще отида у тях и ще направя това, което винаги правя. Както успях да накарам Даехи да скъса с нея, така ще успея да накарам Феликс да не я обича повече!
Г.Т. Чае
Чух как някой почуква на вратата. Слязох долу и отворих вратата. Беше Кира. Супер, сега и тя ли? Не ми стига Даехи и сега тя?
Чае: Какво правиш тук?
Кира: Чух от А Ра, че си болна и реших да дойда да те видя.
Чае: Ти се познаваш с А Ра?
Кира: Разбира се. Може ли да вляза?
Чае: Да.
ESTÁS LEYENDO
J༶u༶s༶t༶ F༶r༶i༶e༶n༶d༶s༶ [STRAY KIDS FELIX FF]
Fanfic17-годишната Чае се мести в друго училище в Сеул. С идването си, тя си мисли, че никой няма да може да вземе сърцето, докато тя не среща Феликс и те стават приятели. Но дали ще останат приятели или ще бъдат повече от приятели? [ЗАВЪРШЕНА]