17 část

35 0 0
                                    

Pohled Hooka
Jsme v Zemi Nezemi ostrov prvního setkání s mojí dcerou a teď jí zas hledáme. Koukejte támhle někdo je. Podíval jsem se směrem kterým Emma ukazovala. Kdo jsi? Zeptala se Mary Margret. Mery Margret? Řekla osoba a já si začínal uvědomovat že je hledání u konce. Laylo? Ona hned vyšla z té tmy a podívala se na nás. Šel jsem jí obejmout. Co tu děláš? Chtěla jsem být s tebou. Ale Laylo máš být v nemocnici. Tati poslední dobou mi dochází že je rodina na prvním místě v mém životě. A já chci být s ní já vím že jsem udělala blbost, ale mám vás ráda a proto chci se nevzdat a bojovat. Když jsem tě konečně našla řekla jsem si že už tě nikdy nechci ztratit a taky nechci tento den prožít v nemocnici. Poslouchal jsem každé její slovo: Zlato teď poslouchej ty mě. Já jsem rád že jsem našel svou ztracenou dceru. Ačkoliv ty jsi našla mě a já si uvědomuju že ti hrozí nebezpečí a já ti třeba nebudu nablízku a nepomohu ti. U tohohle se už Layla rozplakala a já ji silně objal. Pojedeme domů. Ano.

Pohled Layly
To co mi táta řekl mě už dohnalo k slzám jeli jsme domů cestou jsem si ještě povídala s Davidem. Svou rodinu mám ráda a vážím si jí. Tak jo jsme tu ve Storebrook. Hned jsem si udělala večerní hygienu a šla spát. Ostatní šli hrát hry, ale já nechtěla. Teď by mě zajímalo jedno: kdybych řekla Evě že je můj otec Killian Jones věřila by mi? Ale jistě že ano je to přece moje nejlepší kamarádka. Mám rodinu, přátele, ale co láska? Peter Pan kluk který mi pomotal hlavu. Zkouším mu víc věřit, ale nejde to. No nic zkusím usnout. A taky se povedlo.




Once upon a time ( bylo, nebylo)Kde žijí příběhy. Začni objevovat