Pohled Layly
Tati? Ano Laylo? Jdu se projít. Dobře, ale buď opatrná. Budu. Šla jsem k lesu. Petere! Petere jsi tu? Peter tu sice není, ale zato jsem tady já. Otočila jsem se za tím hlasem a stála tam.. Počkat není to Zelena? Nejsi ty? Zelena? Ano to jsem a ty musíš být Layla dcera Killiana Jonse že? Jistě co potřebuješ? Tvojí moc. A to jako proč? Abych se zbavila Reginy a celé její rodiny. To sis jako myslela že ti jí jen tak dám? Ano i ne. Hele čarodějko pro mě je rodina vším a já jí nechci a ani nebudu ubliživat jasný! Jak chceš stejně tvojí moc jednou provždy dostanu. Sni si dál Zeleno já Regině ani ostatním ubližovat nebudu. Tohle není konec. Řekla a zmizela v dýmu. Super teď rychle najít Reginu. Běžela jsem co nejrychleji domů. Byla tam. Regino! Co se děje? Já.. Já.. Laylo uklidni se a řekni mi co se stalo. Z- Zelena. Co? Udělala ti něco? Ona chce mojí moc aby tebe a ostatní zničila. Klid vše je v naprostém pořádku ano? Vyřešíme to. D- dobře. Jdi se prospat já to ostatním řeknu a něco vymyslíme. Děkuju Regino.
Jen se usmála a obejmula mě.Pohled Hooka
Já, Emma a David jsme se chystali domů, ale běžela za námi Regina. Ahoj konečně jsem vás našla musím vám něco říct. Jde o Laylu nebo? Layla se potkala se Zelenou. Cože? Řekli jsme všichni naráz. Jak jí mohla najít? Zeptala se Emma a já měl zase pocit strachu. To sice nevím, ale vím co po nás chce. A co? No Layla mi říkala že Zelena chce její moc aby nás zničila. A dala jí tu... Co? Emmo Layla by tohle nikdy neudělala. Vykřikl jsem na ni. Ano já vím Hooku promiň. To já se omlouvám a je moje dcera v pořádku? Ano jen je trochu vyděšená. Dobře jdeme za ní. Řekl David a my šli domů.
ČTEŠ
Once upon a time ( bylo, nebylo)
FantasíaPříběh o dívce Layle, která je dcerou Killiana Jonse. Co jí osud přinese? A co Peter Pan? Budou spolu? Čti a dozvíš se.