0.8 (M)

1.8K 107 91
                                    

Rm: Bebeğim. Napıyorsun?

KitTae: Yatıyorum. Sen?

Rm : Ben bişeyler yapmak için birilerini arıyorum.
Rm: Belki sen yardım edersin?

KitTae: Olur. Bizim mekana gel.

Rm:  Tamam. Yola çıktım bile.

KitTae: Ne kadar hızlısın.
KitTae: Bende hazırlanayım.

Taehyung

Hemen hazırlanmam gerekiyordu. Üstümdekileri çıkarıp. Hemen dar pembe elbisemi Lampetie giydim.

Üstümü giyinir giyinmez aşağıya inidim. Ben salak mıyım hiç görmediğim bir adamı nasıl tanıyabilirim ki.

Aşağıya indim ve bir mesaj geldi.

Rm: Çok güzel olmuşsun bebeğim.
Rm: Pembe sana çok yakışıyor.
Rm: Oda numarası 31 çabuk git. Ve hazırlan orada olucam. Hatta oradayım.

Mesajı görür görmez hemen 31 nolu odaya gittim. Vay canına bu odaya daha önce hiç gitmemişim. 5 senedir burda çalışıyorum ama bu odaya hiç girmemişim.

Odanın içinde kırbaçlar, zincirler, kelepçeler...

Odaya bakarken odanın kapısı açıldı ve içeri simsiyah giyinmiş bir adam girdi. Adamın boyu en az 1.80'di. Ama 1.80 insanın sikinin boyunun bu kadar uzun olmasına şaşırmamalı ben düşüncelere dalmışken simsiyah giyinmiş adam yanıma gelip beni öpmeye başlamıştı bile.

Bende ona ayak uydurup onun sikini ellemeye başladım. Acaba 31,5 cm ne kadar fazla zorladı beni.

Ben bunları düşünürken karşımdaki sırık benim kıyafetlerimi çıkarmaya başlamıştı bile. Kıyafetlerimi çıkarınca çırılçıplak kalmıştım ilk defa bu kadar utanıyordum.

Sonra yavaşça aşağıya eğilip sırığın pantolon düşmelerini açtım. O sırada oda üstünü çıkarmıştı. Sonra bakstırınıda indirince suratıma sert bir darbe aldım ilk başta nereden geldiğini anlamasam sonradan anladım. Suratıma çarpan şey onun sikiydi.

Oha! Bacak boyum kadar amk ben ölürüm bunu ağzıma, götüme alırsam.

Sonra derin bir nefes alıp sikini yavaşça ağzıma aldım daha yarısı bile ağzıma girmişti. Bi anda bi hareketlenme oldu ve sikinin bütün hepsini ağzıma soktu. Oha bu çok iyiymiş. Sonra yavaşça geri çıkardı.
O sırada hala yüzünde maske olduğunu fark ettim.

Ama sonra beni ters çevirdi ve hiç haber vermeden içine girdi. Galiba ölücem.

İstemsizce inlemeye başladım. Çok hızlı sikiyordu. İnlemeye devam ederken o dahada zevke gelirken beni daha da hızlı sikmeye devam ediyordu.

Sonra içimde bir ılıklık hissettim. Anladım ki  içime boşaltmıştı. Beni düz çevirip yandaki şarap şişesine uzandı. Orda şarap şişesi mi vardı?
Şişenin ağzını açıp sikimin üstüne döküp yalamaya başlamıştı. Yalamaya devam ederken bende inlemeye başlamıştım. Boşaldığımı hissettim.

Hepsi ağzının içindeydi. Yanıma yaklaşıp beni öpmeye başladı. O sırada ağzındaki spermler ağzıma girdi. Öpüşme bitince ağzımda kalan spermleri yuttum.

Sonra sırığa baktım ve üstünü giyip dışarı çıkmakta olduğunu fark ettim.
Ya bu adam çok hızlı ya ben çok yavaştım. Dışarı çıkıp kapıyı kapattı.
Bende üstümü giyinip dışarı çıktım.
Bi anda mesaj geldi.

Rm: Çok seksiyim bebeğim bu kadar dayanamazsın sanmıştım. Ama yine beni şaşırttın.

KitTae: Öyle bir siktin ki her halde bi daha oturamıycam.

Rm: Bişey olmaz 3 güne geçer.

KitTae: Sen öyle diyorsan öyledir reis.

Görüldü.

Sizi seviyorum. Kendinize iyi bakın.
Bi dahaki bölümde görüşürüz.

Black Mask // Vmon Texting ~ TAMAMLANDI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin