Taehyung
Gözlerimi açtığımda kendimi yoğun bakımda buldum. Başımda doktorlar ve hemşireler, dışarıda ise sevdiceğim camdan bana bakıyordum.
Sanki hiç kimse gözlerimin açık olduğunun farkında değildi. Bunu benim üstümü beyaz çarşafla örttüklerinde fark ettim. Yoğun bakımda yanıma gelen Namjoon sayesinde beyaz çarşaftan kurtulabilimiştim.
Namjoon yanıma gelip.
"Beni nasıl yanlız bırakırsın güzelim. Ben seninle bir ömür boyu yaşamayı düşünüyordum oysaki. Ama sen beni yarı yolda bırakıp gittin. Şimdi ben ne yaparım sensiz."
Bunları söylerken bir yandan da ağlıyordu. Bende dayanamayıp ağlamaya başlamıştım. Ama ben ölü olduğum için o benim ağlayışımı duymamıştı.
Ben ölemezdim. Ben ölmüş olmazdım. Bunu ona yapamazdım. Ben onsuz, o bensiz ne yapardı.
"Ben sensiz yaşayamam bu yüzden bende ölmek istiyorum. Hatta hemen yanına gelicem senin. Cennette beraber yaşıycaz."
Ne o benim için ölücek miydi? Hayır bunu kendine yapamaz. Bunları düşünürken odaya hemşire gelmişti.
"Namjoon Bey sevgilinizi morka götürmek zorundayız o yüzden sizi dışarı alalım."
"Tamam Hemşire Hanım."
"Cennette görüşürüz Taehyungiiiee"
"S-seni ç-çok seviyorum." diyip ağlayarak odadan çıkmıştı.Hemşire beni alıp morka götürmüştü. Mork çok soğukmuş amk götüm dondu. Keşke Namjoon olsaydı o beni ısıtırdı. Namjoon demişken hemen yanına gitmeliyim.
Morktan çıkıp hızlıca Namjoon'un arabasını bulup içine bindim. Ben biner binmez Namjoon'da arabaya binip, arabayı çalıştırdı.
Ben daha nereye gittiğimizi anlamadan araba durmuştu. Namjoon hızlıca arabadan inip kapısını kapattı. Bende arkasından indim. Dışarısı bir uçurumun kenarıydı. Namjoon herhalde buraya temiz hava almak için gelmiştir demi. Başka ne yapabilir ki.
Namjoon bir anda bağırmaya başladı.
"Kim Taehyung"
"Beni bu ölümlü dünyada en çok sana ihtiyacım olduğu zamanda neden beni bu kadar erken bırakıp gittin? "
"Cevap versene Taehyung."
"Merak etme o cevabı almam uzun sürmüycek."
"Bütün herkes duysun Kim Namjoon, Kim Taehyung'u deliler gibi seviyor. Ondan başkada kimseyi sevmiycek."
"Çünkü oda Taehyung'unun arkasından cennete gidicek."Ne! İntihar mı edicekti benim için. Film olsaydı bu benim için çok romantik bir sahneydi. Ama bu sahne gerçek ve burda Namjoon'un kendisini aşağıya atması gerekiyor.
Namjoona baktığımda git gide uçurumun kenarına yaklaştığını görmüştüm. Uçurumun kenarına gelince durmuş sessizce.
"Kim Taehyung seni seviyorum." diyip uçurumdan kendini aşağıya salmıştı.
"Hayır bu gerçek olamaz. Ben ölmüş olamam. O uçurumdan atlamış olamaz."
"Namjooooonn."
"Namjoon."
"Taehyung iyi misin?"
"Uyan Taehyung."Gözlerimi yavaşça açtığımda karşımda bana bakan sevgilimi gördüm. Onu görür görmez. Hemen boynuna sarıldım. Sarılmama karşılıklı verip. Sordu.
"Kötü bir rüya mi gördün?"
"Evet. Ben ölüyordum. Sende ben öldüm diye ölmeye karar verip uçurumdan atlıyordun. Çok korktum gerçek diye."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Mask // Vmon Texting ~ TAMAMLANDI
Short StoryRm: Sen beni tanımıyorsun, ama ben seni daha çok tanıyorum. Kapak tasarımı : @heartbreakerisonline