1.7 (M)

810 43 37
                                    

Taehyung

Sabah uyandığımda yavaşça Namjoon'un olduğu tarafa doğru döndüm, ama Namjoon bey orda değildi, kesin aşşağıda diye düşünmüştüm. Yatakta doğruldum ve telefonuma bakınca saat'in 1 olduğunu fark etmiştim. Hızlıca bir duş aldım işimi bitirdikten sonra bornozumu giyip odaya gittim.

Odada Namjoon'u görmeyi beklemiyordum ona dönüp "Günaydın" dedikten sonra dolabın karşısına geçtim tam dolabın kapağını açıcaken kendimi Namjoon ile öpüşürken bulmuştum lanet olsun bu adam çok hızlıydı,  beceriksiz bir şekilde karşılık verirken Namjoon yavaşça dudaklarımdan ayrıldı ve boynumda derin morluklar bırakmaya başlamıştı ikimizde gittikçe sertleşiyordu, tişörttünün uçlarından tutup vücudundan sıyırdım yere attım. Üstümdeki bornozu çıkarttı ve beni kucağına alıp yatağa oturdu serçe öpmeye devam ediyordu kendimi kaptırmış ve sürtünmeye başlamıştım ellerini kalçamda gezdiriyordu elimi pantolonunun düğmelerine indirdim yavaşça açtım, elimi pantolonunun içine sokup erkekliğinde gezdirdim.

Dudaklarlarımızı sesli bir sekilde ayıran Namjoon beni kenara ittirdi ve pantolonunu bacaklarından sıyırdı biraz korksamda istiyordum bu adam beni deli ediyordu, şişkin ve uzun erkekliğinde göz gezdirirken dolabın oraya gitmişti, Namjoon dolaptan kelepçe ve kırbaç çıkarmıştı. Sırıtarak bana yaklaştı tek hamlesinde yüz üstü yatağa utanmıştım kollarımı tutup arkamda birleştirdi tüylü kelepceleri bileklerime taktı ve kalçamı yukarı kaldırdı.

Beni kendine yakınlaştırdı parmaklarını deliğimde gezdirdikten sonra yavaşça parmakları ile içme girdi " A-ahh " Namjoon deliğin iyice genişlediğinden emin olduğu anda bana yaklaştı ve kulağıma fısıldadı "bu çok güzel olucak bebeğim" hızlı ve sert bir şekilde içime girmişti bu büyük acı vermişti " ahhh !" Namjoon içimde dahada hızlanmıştı inlemelerimi tutamıyordum " Joonie a-ahımm" Kenarda duran kırbacı eline alıp serçe ilk önce havaya sonrasında kalçama vurmuştu inlemelerime hakim olamazken gözlerimden yaş geliyordu Namjoon kırbaç ile vurmaya devam ederken altındaki yorganı iyice elime dolamış sıkıyordu, bu sırada boşaldığımı hissetmiştim...

Vicutlarımız o kadar hızlı ve sert çarpışıyorduki ilimizinde teni kıpkırmızı olmuştu

" g-geliyorum mhh " inlemeye devam ederken Namjoon'un söylediğini duymamıştım bile ve bu sırada içimde bir sıcaklık hissetmiştim " Ağhmm "

Namjoon elimdeki kelepceleri soktü ve terli bedenini yanıma attı Namjoon'a doğru döndüm ve dudaklarına yapmıştım ayrıldıktan sonra telefonuma mesaj geldi.

KitTae: Seni seviyorum Jooniiiee.

Rm: Bende seni seviyorum Tae.

SON

Kitap bu kadardı. Umarım kitabı beğenmişsinizdir.

Yazmama yardım eden kankama FanGirlxxBTS çok teşekkür ederim.


Biraz kısa oldu ama kusuruma bakmayın.

Bi daha ki kitapta görüşmek üzere kendinize iyi bakın.

Sizi seviyorum.

Black Mask // Vmon Texting ~ TAMAMLANDI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin