1.2

1K 61 151
                                    

Taehyung
Arabaya bindiğimden beri gözlerimi ondan alamıyordum. Ve o bunun farkındaydı. Sonunda sessizliği bozmaya karar vermiş olmalı ki bana seslendi.

"Taehyung"

"Efendim Rm"

"Daldın gittin. İyi misin?"

"İyiyim. Sadece..."

Sözümü tamamlamama izin vermeden dudağımdan ufak bir öpücük çalmıştı. Neden bunu yapıyordu. Bari haber ver. Yoksa bir gün kalpten gidicem.

"Yapma şunu yoksa kalpten gidicem."

"Bu kadar erken ölmeme izin veremem bebeğim. Sen bana lazımsın."

Tabi ki benimle bu kadar rahat konuşması normal değildi. Kafamı yola çevirdiğimde yolda bizim araba dışında hiçbir arabanın olmadığını fark ettim.

Ben bunları düşünürken çişim geldi. Tam zamanında gelmişti. Tam o anda benzin istasyonu gördüm.

" Rm çabuk benzin istasyonuna gir yoksa altıma işiycem."

" Tamam tamam."

Araba durunca hemen koşa koşa tuvalete girdim. İşimi bitirince elimi yıkamak için çeşmenin önüne geçtim.

Kafamı sağa çevirince birde kimi göreyim.

"Jimin"

"T-taehyung"
( Jimin, Taehyung'un liseden arkadaşı)

"Ne yapıyorsun buralarda ben seni İngilterede oturuyor diye biliyordum."

"Evet. 1 sene İngilterede yaşadım ama orayı beğenmedim. Ve Seol'e geri geldim. Eee sende işler nasıl?"

"Bende pek bir şey yok."

"Taehyung"

Ensemde hissettiğim nefesle irkildim ve arkamı döndüm. Arkamda o gamzesine aşık olduğum kişiyi görmüştüm. Ben bunları düşünürken tekrar konuşmuştu.

"Demek bir şeyler yok ha ben sana gösteririm."

Bunları söyledikten sonra dudaklarıma yapışmıştı. O beni öperken bende ona ayak uydurmaya başlamıştım. O kadar duygulu öpüşüyorduk ki Jimin 'i unutmuştum.
Jimin aklıma gelince hemen ondan ayrılmıştım.

Jimin konuşmaya başlamıştı.

" Demek hayatında pek bir şey yok Taehyung.

"Anlatmama izin vermedi ki arkadaş."

"Eee hadi biz gidelim artık."

"Taehyung numaranı verir misin?"

"Tamam bende vardı senin numaran hala aynı demi numaran?

" Evet aynı. "

" Ben sana mesaj atarım? "

" Hadi görüşürüz. "

" Gö... "

Rm sayesinde görüşürüz bile diyememiştim. Beni kucağına alıp arabaya kadar taşımıştı. Bu çocuk kesin beni öldürecek.

Beni yere indirmişti. Ama ben inmek istememiştim. Arabaya binip kemerimi takmıştım.

O arabayı çalıştırmadan önce benden yine bir öpücük çalmıştı ve yola koyulmuştuk. Ne kadar fırsatçı diye geçirmiştim içimden.

1 saattir yoldaydık ve ben çok sıkılmıştım. Gözüme takılan radyoyu açmıştım. Çalan şarkı en sevdiğim grubun şarkısıydı. ( Blackpink DDU DU DU)

Black Mask // Vmon Texting ~ TAMAMLANDI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin