Laaannn kahretsin !! Of buse of neden mini şortunu giymiyon ? Şimdi bu küçük sürtük Denize yavşıycaak. Offfff !
Cemreyle emre ayrı koltukta ben ve deniz ayrı koltukta oturuyoduk. Gamzede tek koltukta oturuyodu :D Sonra aklıma makyaj çantamın yanımda olduğu geldi. Tualete gidip biraz daha makyap yaparsam daha hoş görünebilirdim. ''Ben lavaboya gidip gelicem'' dedim ve yukarı çıktım. Makyajımı yaparken bi yandan da gamzenin giydiği elbiseyi düşünüyodum. O neydi lan öyle ?! Sırtı ve göbeği açık bi elbiseydi.Straplezdi ve baya bi göğüs dekoltesi vardı. Ayrıca elbisenin nerdeyse donu boyunda olduğunu unutmayalım. Çıplak gelse daha giyinik gözükücekti anlıycanız.
İşimi bitirdikten sonra aşağı indim. Laaağğğğnnn. Gamze denizin yanına oturmuş ve elini tutuo. Allam saçını başını yolcam ben bu kızın heee. Gamzenin yanına gidip ''Hemen yerimden kalk seni küçük fahişe'' bakışı attım. O da yavşak yavşak konuşmaya başladı.
''Aaaayayyyyy buseeeee canıım hazır denizimi bulmuşken biraz onunla oturiyiyiiimmm nnooolururrr''
İçimden gamzeye küfür ederken bi yandan da denizin bişey söylemesini bekliyodum. Ama deniz bişey söylemiyince iyice sinirlendim.
''Napıyosan yap gamze off'' dedim. Aslında daha iyisini söylerdim ama...
Tekli koltuğa geçip telefonumla oynamaya başladım. Bi yandan da onları gözetliyodum. En azından deniz sıkılmıştı ve yüzünde sahte bi gülümseme vardı. Bi süre deniz sonra dayanamayıp lavaboya gitti. Sonra telefonuma mesaj geldi. Mal deniz tualetteyken mesaj atmış. ''Özür dilerim meteorcuk.'' diye. Bende mesaj attım tabi
''Neden ?''
''Ben seninle oturmak istiyorum ama gamze beni öyle sıkı tutuyodu ki''
''Tamam deniz boşver''
''Ya buse yapma böyle.''
''Bişey yaptığım yok deniz.'' Bu mesajı atarken emrelerin evinden ayrılıp kendi evime doğru yola koyulmuştum.
''Buse ya. Kızma bana. Özür diledim işte.''
''Kızmıyorum deniz. Hadi eve gel''
''Ne demek eve gel mal''
''Ben evdeyim deniz gelsene''
''Lan Ya buse burda emreyi nasıl bırakıyım ben ? Off be kızım. Nese yarım saatte gelirim''
''Tamam''
Sadece tamamla bitmiyo tabi bu işler. Yarım saatte gelirim diyo mal. Odun oğlu odun. Pislik herif.
Sinirlerim yatıştıktan sonra ortalığı toparlamaya başladım. Tabi bu sırada telefondan duman-senden daha güzel açmış kopuyodum. Ve evde bağırarak söylemeye başladım.
Kimseyi görmedim beeeeeeeenn
Senden daha güzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllll
Kimseyi tanımadım beeeeeeeeeeeen
Senden daha özeğğeeeeeeeeeeeğğğğğğğğğğeeeeeeeeeeeeeeellllllll
Bu şekilde anırırken arkamdan ''Gerçekten bu kadar özel miyim buse ? Teşekkür ederim.'' diye bi ses geldi. Dönüp arkama baktığımda doruk mal mal sırıtıyodu. Bi dakka lan ?! Doruk ? Bizim ev ? Kapalı kapı ? Doruk hayalet ? Tamam sakinim.
''Tabiki özelsin de içeri nasıl girdin aşkım.''
''Artık neye sinirlenmişsen kapıyı öyle bi çarpmışsın ki kapı geri sekip ardına kadar açılmış :D''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocukluk Arkadaşım.
Teen Fictionİki yakın arkadaş. Çocukluk arkadaşı. Ama hep öyle kalabilecekler mi ?