Çocukluk Arkadaşım - 6.Bölüm

103 3 1
                                    

Eve geldiğimizde tüm vücudum titriyodu. Ama üşüme değil. Sanırım şok geçiriyodum. Beni kucağına aldığı gibi banyoya götürdü. Soğuk suyla yüzümü yıkadı ve kıyafetlerimin de ıslanmasını sağladı. Yavaş yavaş kendime geliyodum. Hala titremekte olan sesimle bişeyler söledim.
''Deniz?''
''Buse? iyi misin?''
''Ben...'' dedim ve derin bir hıçkırık duyuldu.
''Merak etme buse. O piçi kendi ellerimle öldüreceğim. Sen yorulma. Hadi git dinlen.''
  Kafamı onaylayarak salladım ve birlikte odama geldik. Ben yatağa yatarken denize
''Bizimkiler nerde?'' diye sordum. Ailemi kastediyodum. Cidden..nerdeydiler?
''Bizim evdelermiş. Okula seni almaya gelirken babamla konuşmuştum.''
''Pekala.''
''Hadi daha fazla yorulma. Kapa gözlerini meteorcuk''
  Deniz tam kapı kolunu açmıştı ki seslendim.
''Deniz?''
''Hıı?''
Burnumu çekerek ''Korkuyorum'' dedim.
Sanırım biraz sinirlenmişti. Yani korktuğum şeye. Hızla yanıma gelerek bana sarıldı. Daha sonra da yanıma yattı. İlk başta biraz rahatsız olmuştum ama sonra inanımaz bi güven duygusu hissettim.
''Korkma buse. Ben yanındayım. O şerefsiz sana bişey yapamaz. Hadi biraz dinlen güzelim. Kapat gözlerini''
  Güzelim mi ? Bu laf hoşuma gitmişti.
''Teşekkür ederim'' diye mırıldanıp uyumaya başladım.

--

Uyandığımda başım çok fena ağrıyodu. Ama gördüğüm manzara herşeyi unutmamı sağlamıştı. Deniz arkama yatmış ve bana sarılmıştı. Lanet olasıca çok iyi hissettiyodu. Arkamı döndüğümde yüzlerimiz çok yakındı. Nefesimi hissetmiş olcakki gözlerini birden açtı. Ve buda beni korkuttu.
''Mmm sen miydin meteorcuk ? Bende korkmuştum''
''Bendim. Ve deniz...?''
''Hıı?''
''Nasıl beni bu kadar iyi hissettirebiliyosun ? Yani güvende hissettiriyorsun ?''
  Yüzünde hafif bi tebessüm belirdi ve ''İşte böyle'' diyerek bana sıkıca sarıldı. (Herkes öpüşme bekliyodu dimi fesatlar siziii :D) bende ona karşılık verdim.
''Saçların..'' dedi ''Saçlarının kokusu beni güvende hissettiyo.''
''Seninkilerde'' dedim saçlarının kokusunu içime çekerek. Belki yüzyıllarca böle kalabilirdim ama annemin sesiyle yataktan çıkmam gerektiğini anladım :/
  Denizde odadan çıktıktan sonra hızlıca elimi yüzümü yıkayıp giyindim. Hemen aşağı indim. Kahvaltı etmeye bile zamanım yoktu bu yüzden annemi öpüp hemen çıkıtm. Denizle birlikte yola koyulduk. Ama yol boyunca hiç konuşmadık. Sanırım ikimizde bugün neler olcağnı düşünüyoduk. Açıkçası ben korkuyodum. Çünkü dün gece denizin onu yeterince dövemediği belliydi. Bu yüzden de okula yaklaştığımız sıralarda ellerini sıkmaya başladı. Korkarak sordum
''Deniz..? Olay çıkarmayacaksın deği mi?''
''Kusura bakma buse ama bu sefer görmezden gelemem''
''Deniz...'' ben daha lafımı bitirmeden o arabanın kapısını açmıştı bile.
Bişey sölemeden etrafa bakınmaya başladım. Doruk ortalarda yoktu. Bu derin bi nefes almamı sağladı.
MERHABA ARKADAŞLAR :) ÖNCELİKLE NERDEYSE 2 AYDIR BÖLÜM GELMEDİĞİ İÇİN ÖZÜR DİLERİM. AMA KÜÇÜK BİR TRAFİK KAZASI GEÇİRDİM. SOL KOLUM KIRILDI VE SAĞ KOLUMUNDA KEMİK BİLMEM NESİ İNCİNMİŞ. DAHA İYİ ANLAMANIZ İÇİN KAZAYI ABARTARAK ANLATICAM :D
ŞİMDİ BEN OKUL İŞLERİ İÇİN TÜM GÜN SOKAKTAYDIM. İŞLERİM BİTİNCE DE EVE DÖNMEK İÇİN TAKSİYE BİNDİM. EVİMİN YAKINLARINDA 4 YOL AĞZI OLAN KAVŞAK GİBİ BİŞEY VAR (YANLIŞ SÖYLEMİŞ OLABİLİRİM :D HANİ ŞU HANGİ TRAFİK IŞIĞI HANGİ CADDENİN OLDUĞU BELLİ OLMAYAN MALCA YAPILMIŞ KARMAŞIK CADDELER VAR YA HEH İŞTE ONDAN :D)
NEYSE İŞTE TAKSİCİ CADDEYE GİRDİ. BENDE 2 KOLUMU CAMA DAYAMIŞ HANGİ TRAFİK IŞIĞININ HANGİ CADDEYE AİT OLDUĞUNU ANLAMAYA ÇALIŞIYORDUM :D SONRA BİR ANDA NOLDU BİLMİYORUM BENİM BAKTIĞIM CAMA DOĞRU 70897856454636 KM HIZLA Bİ ARABA GELİYODU. SONRADA GELDİ ÖYLE Bİ ÇARPTI Kİ TAKSİYE (BENİM OLDUĞUM TARAFA ÇARPTI PEZEVENK) HİÇ ABARTMIYORUM KAFAM AMIMA GİRDİ. AMA O KADAR ŞİDDETLİYDİ Kİ (YADA İLK DEFA BU KADAR YAKINDAN GÖRDÜĞÜM İÇİN BİLMİYORUM) GÖZÜMÜ AÇTIĞIMDA HASTANEDEYDİM. TÜM VÜCUDUM FELÇ OLMUŞ GİBİYDİ OLM ÖLÜYORUM SANDIM :D ÇOK AĞRIYODU. SONRA DOKTOR FALAN GELDİ Bİ KAÇ TANE KAĞIT BAKTI ''HMM'' FALAN DEDİ :D  DAHA 2 GÜN ÖNCE FALAN EVE GELEBİLDİM. BU BÖLÜMÜ DE ÖNCEDEN YAZMIŞTIM AMA TAMAMLAYAMAMIŞTIM. YARISINI YAYINLAMAK ZORUNDA KALDIM. ZATEN 8. SINIFA BAŞLIYORUM YIL BOYUNCA BÖLÜM GELMİYCEK. BUNU BİLE 2-3 GÜNDE ZAR ZOR YAZDIM. LÜTFEN BENİ AFFEDİN HEPİNİZİ ÇOOK SEVİYORUM :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 07, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Çocukluk Arkadaşım.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin