Ego için özür duyurusu + Dersler falan +yeni hikaye ?

137 3 0
                                    

ÖZÜR DİLERİM.ÖZÜR DİLERİM.ÖZÜR DİLERİM.ÖZÜR DİLERİM.ÖZÜR DİLERİM.ÖZÜR DİLERİM.ÖZÜR DİLERİM.ÖZÜR DİLERİM.ÖZÜR DİLÖZÜR DİLERİM.ÖZÜR DİLERİM.ERÖZÜR DİLERİM.İM.ÖZÜR DİLERİM.ÖZÜR DİLERİM.ÖZÜR DÖZÜÖÖZÜR DİLERİM.ZÜR DİLERİM.R DİLERİM.İLERİM.ÖZÜR DİLERİM.ÖZÜR DİLÖZÜRÖZÜR DİLERİM. DİLERİM.EÖZÜR DİLERİM.RİM.ÖZÜR DİLERİM.ÖZÜR DİLERİMÖÖZÜR DİLERİM.ÖZÜR DİLERİM.ZÜR DİLERİM..

O NE LAN ÖYLE :D :D ÖZÜR DİLERİM. YAZMAYA ÇALIŞIODUM AMA HEPSİ BİRBİRİNE GİRMİŞ. ARKADAŞLAR SİZDEN GERÇEKTEN ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK ÖZÜR DİLERİM. EGOİSTLİĞİMİ AFFEDİN. HATAMIN YENİ FARKINA VARDIM. DAHA 5. BÖLÜMDEN SINIR KOYMAK NEDİR ? ARKADAŞLARIM BENİM HİKAYE YAZDIĞIMI BİLMİYOLAR.S.SS AMA EN YAKIN ARKADAŞIM EDAYA SORDUM DEDİMKİ ''EDA YAA ŞU WATPAD VARYA Bİ KIZ HİKAYE YAZMIŞ. 5. BÖLÜMDEN SINIR KOYMUŞ. BU KIZ HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYOSUN'' DİYE SORDUM. EDA Bİ ŞAŞIRDI SONRA DA HAYATIMDA DUYMADIĞIM KÜFÜRLERİ SAVURMAYA BAŞLADI. AYNEN ŞÖYLE SÖYLEDİ ''O KİM LAN ? HANGİ KIZ O ? ADRES VERİN LAN BANA. GİDİYİM KAPISINA DAYANAYIM AĞZINI BURNUNU KIRIYIM. BENİM O SAÇMA HİKAYEME 20. BÖLÜMDE ZAR ZOR 200 VOTE GELİRKEN O 5. BÖLÜMDEN SINIR KOYMUŞ. HANGİ YARAK KAFALI LAN BU ? SİKECEM HEE'' DEDİ. BENDE Bİ UTANDIM Bİ ŞAŞIRDIM SORMAYIN :D ''AYNEN YA HAKLISIN'' DEDİM :D BU YÜZDEN SINIR FALAN YOK :D ŞİMDİİİİ ASIL KONUYA GELELİM.

KANKALAR BİLDİĞİNİZ ÜZERE BEN 8. SINIFA GEÇİOM. VE DERSLER ÇOOK ZOR. AYNI ZAMANDA ÇOK FAZLA ÇALIŞMAM LAZIM. LİSEYE FALAN GİDECEM ÖNÜMÜZDEKİ SENE. NOTLARI YÜKSEK TUTUP İYİ Bİ LİSEYE GİRMEM LAZIM. SONRASI ZATEN LÖÖKK DİYE GELİR. FAKAATTTT Bİ SORUN VAR Kİ BEN YAZ TATİLİNDE 8. SINIFLA İLGİLİ HİÇ HAZIRLIK YAPMADIĞIM İÇİN ANNEM ÇOK KIZDI VE DEDİKİ ''OKULLAR AÇILDIĞINDA ARAŞTIRMA HARİCİNDE BU BİLGİSAYAR AÇILMAYACAK'' AYNEN BÖYLE DEDİ. HEH GEL DE SİKME ŞİMDİ. !!

DEMEYE ÇALIŞTIĞIM ŞEY : NO BİLGİSAYAR, NO WATTPAD, NO HİKAYE, YES DERS, YES ÖLÜM, YES UYKUSUZLUK. TELEFON DİYE BİŞEY VAR AMINA KODUMUN YARRAĞI DİYENLER OLABİLİR. EVET TELEFON VAR AMA SABAHÇI OLAN BİRİ NE KADAR FAZLA UYANIK KALABİLİR Kİ ? YAZ TATİLİNDE GECE SAAT 05.15'TE BÖLÜM KOYDUĞUM OLMUŞTU AMA ŞİMDİ ? O KADAR UZUN OTURAMAM Kİ. EN FAZLA 00.30'A KADAR UYANIK KALABİLİYORUM. (EĞER BENİ TANISAYDINIZ O SEN OLAMAZSIN DERDİNİZ :D) E TABİ SABAH DAHA HAVA AYDINLANMADAN KALKARSAK OLACAĞI BU. BRAVO MEB !!

SADECE ŞÖYLE YAPABİLİRİM: BEN TELEFONDAN GİZLİCE ARA SIRA YAZABİLDİĞİM KADAR YAZIP BÖLÜM KOYARIM. AMA TABİ 1 BÖLÜM GELMESİ 4 AY MI SÜRER YOKSA TÜM OKUL BOYUNCA SADECE 1-2 BÖLÜM MÜ GELİR BİLEMEM. ANNEMİN TEPKİSİNE BAĞLI :D BU KONUYU DA ÇÖZDÜĞÜMÜZE GÖRE GELEİM 3. KONUYA...

ŞİMDİ  BİTCHES, AÇIK KONUŞUYUM ŞU 'ÇOCUKLUK ARKADAŞIM' ADLI HİKAYE BENİ SARMIYO. YANİ HOŞUMA GİTMİYO DEVAM EDEMİYORUM. BİR İŞİ YARIDA BIRAKMAYI HİÇ SEVMEM AMA BİLMEİYORUM. Ç.A. (ÇOCUKLUK ARKADAŞIM) İÇİN KAFAMDA Bİ SÜRÜ OLAY VAR. AMA DÜN Bİ RÜYA GÖRDÜM. VE ANİDEN AKLIMA YENİ Bİ HİKYE KURGUSU GELDİ :D EĞER YENİ HİKAYE YAZ DERSENİZ HEMEN YAZARIM YANİ :D

AMA MERAK ETMEYİN YANİ BU HİKAYEYİ 5. BÖLÜMDE BIRAKMIYCAM. FİNAL YAPICAM. AMA FİNAL ERKEN OLUCAK. MESELA 20.-25.BÖLÜM CİVARLARINDA YAPARIM FİNALİ. YANİ BİLEMİYORUM. BEN EN AZINDAN YAZ TATİLİ BİTENE KADAR Ç.A.'YA DÜZENLİ OLARAK BÖLÜM YÜKLEMEYE ÇALIŞICAM. ŞU ANLIK YORUM YOK AMA SABREDİYORUM :D 15. BÖLÜME KADAR Ç.A.'YI DÜZENLİ OLARAK YAPARIM SANIRIM. SONRADA FİKRİNİZİ ALMAK İÇİN BEKLERİM. YANİ YORUM YAZMANIZI BEKLERİM :D HAA AMA YAZMASSANIZ KENDİ KAFAMA GÖRE TAKILIRIM :D NESE SÖLİCEKLERİM BU KDAR ZATEN ÇOK KONUŞTUM. HADİ SİZİ ÇOK ÖPÜYOM KENDİNİZE İYİ BAKIN MY BİTCHES.

ZATEN ŞU AN TATİLDEYİM. HERGÜN SAAT 14.00-15.00 CİVARLARINDA HAVUZA GİTTİĞİMİZ İÇİN PLL'Yİ BİLE 18.00'DAN SONRA İZLEDİM. DÜŞÜNÜN YANİ.

KİSSES, BİTCHES

-A

#4EVERHANRİA

Çocukluk Arkadaşım.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin