* Alexandra e cea din poza de la media*
Sunt pe drum spre academie. Emoţiile pulsează în mine şi simt că voi exploda. Este prima mea zi ca recrut la militară, iar tatăl meu se bazează pe mine. Marele Cristian Woods are o fată care vrea să îi calce pe urme şi să devină căpitan. O să fie destul de greu ca să mă ridic la standardele tatei. Vrea să fiu cel mai bun soldat din academie şi să primesc nenumărate meladii pentru fapte curajoase cum a primit şi el în tinereţe.
Dar dacă sunteţi curioşi : mama e profesoară, iar sora mea mai mare, Georgiana, e programator IT. Am intrat la academie cu 9,96 ; mi se pare o medie mare, biologia m-a tras în jos.
Merg la doamnele care împart cheile de la camere şi se pare ca o să stau cu o fată pe nume, Katie Gravis. Eu sunt din Washington, iar Katie din New York. Sper să nu fie vreo răsfăţată sau mai ştiu eu ce. Mă uit prin jur şi văd gardieni care pazesc şcoala, însă unul îmi atrage atenţia. E şaten, musculos, înalt şi nişte ochi căprui în care te pierzi. Mă observă că îl analizez şi îmi zâmbeşte prietenos, iar eu îmi întorc privirea ruşinată. La asemenea gardieni sexi nu mă aşteptam. Merg spre intrate, când o mână îmi atinge umărul uşor. Luată prin surprindere, lovesc persoana din spatele meu cu cotul în burtă şi înainte de lovitura finală mă opresc brusc. Era o fată mai scundă decât mine ,blondă, care se ţinea de burtă din cauza loviturii primite. Presupun că este noua mea colegă de cameră, iar eu nu am făcut nicio impresie bună.
- O, scuze! M-ai speriat şi am făcut-o din instinc. Sunt Alexandra Woods, dar mai toţi îmi spun Alex. mă prezint zâmbitoare.
Fata îşi revine şi îmi zâmbeşte prietenos înapoi. Îmi pare o fată de treabă cu un multă experienţă în luptele corp la corp.
- Nu-i nimic, greşeala mea. Eu sunt Katie, dar toţi îmi spun Katie. râde ea urmată de mine.
- Atunci sunt încântată să te cunosc, colega! chicotesc eu în continuare.
- Şi eu sunt încântată! Nu mă aşteptam la asemenea colegă de cameră! Pari super! Oricum, ai văzut cât de mulţi bărbaţi sexi sunt aici? Am auzit că e şi un rus care lucrează la academie. îmi spune încântată.
Vorbea mult şi de abia înţelegeam ce spune. Îmi place de ea: e glumeaţă şi drăguţă. Înainte de a mai spune ceva, o voce feminină se aude în boxe: " Bună ziua, noilor elevi! Vă doresc un an bun! Dacă ştiţi mâine va fi balul bobocilor, iar peste două zile vor fi evaluările la practica de teren. Vă urez distracţie plăcută şi mult succes! "
- Asta a fost directoarea Moore, are 40 de ani şi arată super bine la vârsta ei. zice Katie geloasă, tot dacă ea are forme şi o faţă ca de înger.
- Şi tu eşti super frumoasă, ştii chiar sunt puţin geloasă pe tine.
- Glumeşti?! Eşti perfectă! Orice bărbat s-ar uita la tine! zâmbeşte ea.
- Ai dreptate! râd eu.
Am ajuns în camera de cămin care era destul de mare. Nu e prea modernă, însă se vede că tata a vorbit cu administraţia. Dulapurile sunt mai mari, covorul este nou, iar salteaua foarte moale faţă de celelate camere. Îmi las cele două geamantane în partea dreaptă a camerei unde se află un pat de o persoană. Îmi scot rochia pentru mâine. Arată aşa :
CITEȘTI
Elevă la Academia militară // Finalizată//
Teen FictionAlexandra Woods este o tânără de numai 19 ani care ajunge la Academia militară unde a învăţat şi tatăl ei. Când are nevoie de ajutorul lui Alek Kozvoloski, un salodat rus care predă la academie, el o antrenează ca să fie mai bună decât ceilalţi rec...