Capitolul 3- Balul

4.7K 169 2
                                    

* în poza de la media este Katie *

  Mergem pe câteva coridoare din căminul fetelor până să ne oprim în faţa unei uşi de cămin. Bate la uşă, iar în secunda următoare o fată şatenă ne deschide.  Zâmbeşte prietenos la noi, apoi face un salut de militar.

  - Domnule Kozvoloski,  cu ce onoare treceţi pe la camera mea de cămin?  întreabă respectos fata.

  - Eva, nu te mai ascunde!  Am nevoie de ajutorul tău, surioară!  îi zice zâmbind Alek.

Stai puţin...  Fata asta e sora mai mică a lui Alek!  Are o soră!  Dar ţin secret, deci eu voi trebui să îmi ţin gura. Alek mă împinge în camera Evei, apoi închide uşa cu cheia.

  - Cu ce te pot ajuta?  întreabă curioasă Eva.

  - Cu o rochie pentru ea!  spune şi arată spre mine care stăteam în pat.

- Eşti iubita lui?  mă întreabă, iar eu zâmbesc prieteneşte.

- Nu, suntem doar prieteni.  Mă numesc Alexandra.

- Eu sunt Eva!  Imediat îţi aduc una din rochiile mele.

- Dar câte rochii ai?  întreb confuză.

- Multe!  îmi răspunde Alek bosumflat.

  - Gata!  Ce zici de asta?  întreabă Eva cu o rochie în braţe.

  Rochia era superbă : până la genunchi, modelul e asemănătoar cu fosta mea rochie, însă asta e roz cu câteva pietre. O iubesc!  Zâmbesc larg, iar Eva mă împinge în baie ca să o probez. Mă îmbrac repede, apoi când ies ambele priviri mă analizează. Alek se uită foarte intens la mine şi mă face să roşesc. Lângă uşa băii erau nişte pantofi albi care se asortau cu rochia, aşa că mi i-am pus.

  - Eşti superbă!  mă laudă Eva.

  - Eşti uimitoare!  zice şi Alek.

  - Mulţumesc pentru complimente şi mai ales pentru rochie. Vă sunt veşnic recunoscătoare!  le spun bucuroasă.

- N-ai pentru ce!  îmi răspund amîndoi odată, iar eu chicotesc.

***

  Eu cu Eva intrăm amândouă în sala de bal unde atragem multe priviri. Mergem triumfătoare până în mijlocul ringului şi începem să dansăm de zor. Katie la braţ cu un băiat vine lângă noi pe ring.

  - Bună, Katie!  Ea e Eva, Eva ea e Katie.  fac prezentările zâmbitoare.

   - Salut!  Vi-l prezint pe iubitul meu Adam!

  - Hei!  Katie, mergem să luăm câte un  punci? 

- Desigur, iubitule!  Ne mai vedem fetelor!  ne zice Katie, apoi plecă şi se pierde în mulţime.

  Începe o melodie lentă, iar eu mă uit după Alek care nu e de găsit. Merg la un alt gardian şi îl întreb dacă l-a văzut. Mi-a spus că s-a dus în camera lui aşa că merg după el. Ies pe hol şi mă îndrept spre ieşirea din şcoală. Înainte să dau ultima cotitură, aud două voci ciudate de bărbaţi.

  - Ai luat dispozitivul?

  - L-am băgat în dubiţă. Sigur nu ne vor prinde?

  - Sigur!  Toţi sunt la balul lor stupid. Hai să mergem!

  Înainte să mai spună ceva, ies pe hol şi văd doi tipi musculoşi îmbrăcaţi în negru. Unul dintre ei avea un semn de naştere lângă ochiul drept, iar celălat avea un tatuaj cu şarpe pe gât. Zâmbesc malefic şi fac un pas înspre ei.

  - Auziţi, în spre binele vostru, mi-aţi da chestia care aţi furat-o ca să nu vă mai bat măr, mai ales că sunt în rochie. zic calmă.

- Mă faci să râd, păpuşă! Nu ne este frică de una ca tine!  râde de mine un tip dintre ei.

- Hai să vedem!  spun eu şi sar la atac.

Mă arunc peste tipul mai masiv şi îl lovesc în cap. Păcat de rochie, mi se văd puţin lenjeria tanga, însă ăsta e ultimul lucru la care mă gândesc. Le împart amîndurora pumni şi şuturi, dar eu sunt mai mari decât mine. Într-o clipă de neatenţie, unul mă dă cu capul de perete. Leşin imediat după ce fac contact cu suprafaţa dură.

***

  - Alexandra!  Alex!  Trezeşte-te, te rog!  se aude o voce cunoscută.

Capul mă doare enorm de tare şi nu mai ştiu ce s-a întâmplat înainte de leşin. Vocea continuă să mă strige, aşa că fac efortul de a-mi deschide ochii. Cu greu reuşesc, iar în faţa mea se află  chiar Alek care apare foarte îngrijorat. Mă ţinea în braţe şi pot să jur că văd o urmă de lacrimă. Îi zâmbesc călduros, iar el mă ia îmbrăţişează foarte strâns.

  - M-ai speriat, Alex!  Am crezut că nu te vei mai trezi!  spune el vesel.

  - Sunt bine, tovarăşe!

  - Ce s-a întâmplat??  mă întreabă grijului.

  M-am ridicat repede în picioare, deoarece mi-am amintit de acei tipi dubioşi. Sunt pe aceleaşi coridor din academie. Ameţesc, dar Alek mă prinde de mijloc ca să mă susţină.

  - Erau nişte tipi care vorbeau despre o chestie care au furat-o, iar eu am vrut să îi opresc şi nu am putut.  Sunt o proastă!  Nu pot să fac nimic bine!  zic tristă.

- Nu e vina ta! Eşti super puternică!  Îi vom găsii pe acei bărbaţi care te-au rănit şi fii sigură că vor plăti pentru asta!  spune încordat Alek.

- Bine!  îi zic calmă.

Atunci apare Katie cu Eva pe hol. Nu credeam vreodată că voi vedea asemenea feţe confuze. Se uitau la noi ca la un balaur cu două capete care sufla foc pe gură.

- Da-ţi alarma!  le odornă Alek serios, iar ele se grăbesc să apese pe butonul care anunţă că ceva s-a întâmplat.

Începe alarma de urgenţă, iar uşile de la sala de bal se închid automat pentru a oferi mai multă protecţie recruţilor. Imediat tot campusul s-a umplut cu gardieni înarmaţi. Prietenele mele vin lângă mine, însă Alek nu vrea să îmi dea drumul de talie tot dacă mi-am revenit.

  - Hai să te ducem la infirmerie ca să panseze lovitura. îmi sugerează Katie.

- Nu!  Vom merge în camera de cămin unde mă voi schimba în uniforma fe militar. îi contrazic pe toţi.

- Nu mi se pare o idee chiar bună... îmi spune Alek, dar nu îl bag în seamă.

-Vreau să ajut şi o să ajut tot dacă voi nu vreţi! Eu sunt singura care le-a văzut la faţă.

Toţi aprobă din cap, apoi eu cu fetele mergem în camera mea. Ajunse înăuntru, merg la trusa de prim ajutor şi îmi pun un plasture peste rana de pe frunte. Mă duc în baie şi mă schimb repede cu uniforma pentru a merge în căutarea tipilor. Am calculat şi am aflat că am stat 10 minute inconstientă până m-a găsit Alek,  adică bărbaţii nu au avut timp să fugă din academie. Ies din baie gata îmbrăcată şi văd că şi prietenele mele sunt în uniformă.

  Ne uităm puţin una la alta, apoi fugim pe uşa spre căpitanii academiei.

                               

Uitaţi şi cel de-al treilea capitol!  Sper să vă placă!! 💖

Dacă adorați cărţile de dragoste şi acţiune, asta e o carte pentru voi. Îmi puteţi pune orice întrebare doriţi dacă sunteţi curioşi sau nu înţelegeţi ceva din carte. 👍👍

  Nu uitaţi de vot şi com! 💙😗

Elevă la Academia militară // Finalizată//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum