chapter 13

3.4K 226 15
                                    

LEEN POV

Aku terdiam seribu bahasa selepas mendengar kata² Rina. Aku tak sangka aku dapat jumpa dia lagi. Biar aku cerita tentang Rina.

Rina adalah ex bestfriends aku dulu, sangat rapat dengan aku hinggalah aku dapat tau yang dia stabback aku, aku dapat tahu Rina menggunakan aku untuk mendapatkan Fikri,

Fikri adalah ex Boyfriend aku dia sanggup curang dengan aku, memang aku terlau bodoh percayakan lelaki, sejak itulah aku tak berminat nak bercouple sampai aku berjumpa dengan Niel, jangan haraplah yang dia boleh rampas Niel dari aku.

"wait macammane fikri boleh mati?"

"kau nak tau macammana dia boleh mati?, dia kan bodoh bunuh dirila apa lagi, disebabkan kau"

Again?!, orang mati disebabkan aku?, aku mengabaikan kata² Rina lalu menarik tangan Niel pergi ke kedai makan.

Aku duduk berhadapan Niel, aku memegang kepala ku menggunakan kedua -dua belah tangan tanda stress.

Niel mencapai tanganku dan mula bersuara.

"Leen kau okay tak?, abaikan apa perempuan tu cakap,aku nak kau pandang aku."

Aku memandang ke arah wajah Niel dengan Mata yang ingin mengeluarkan air mata, wajah Niel semakin risau. Aku terus menggosok mataku, dan aku senyum ke arah Niel

"I'm okay, I'II forget about that" aku membalas kata² niel tadi, dia terus senyum ke arahku dan mengusap kepala ku seperti budak kecil, haih caringnya lahai.

Perempuan² yang lain mula membuat muka tanda jealouse. AHAHAH author baca pun dah jealous.Selesai makan kami pulang ke rumah.

tak aku tipu, aku tak jelouse pun-author fire stone 2019

Aku meminta diri untuk masukke bilik, sempat lagi aku. Senyum ke arah Niel.

⚫⚫⚫

Di dalam dewan sekolah cikgu mengagihkan kumpulan untuk Kem pada isnin depan. Cikgu² akan mengagihkan kumpulan secara rawak setiap kumpulan akan bercampur dengan senior.

-Kumpulan pertama : Leen, Leeya, Niel, Khairil, syaya dan isya.

-Kumpulan kedua : Meera, Neesa, Alex, syaef, rayyan dan lisya.

Di ikuti dengan kumpulan yang lain, malas nak taip penuh² sorry ahahha

Leen dah tersenyum sebab satu kumpulan dengan niel, lisya pula tersenyum kambing sebab satu kumpulan dengan hero yang tolong dia haritu.

Tetapi Lisya membuat muka yang tidak seronok selepas memandang dua orang kawannya yang tidak satu kumpulan dengan Dia, fake jetu.

"okay semua pelajar boleh balik ke rumah masing²"

Semua pelajar SSA terus pergi ke SSA selepas tamat sesi persekolahan kerana terdapat berita penting Ingin di beritahu.

Semua pelajar telah tiba di SSA mereka semua terus menuju ke bilik mesyuarat Khairil, Niel,!Meera dan Leen duduk di meja di hadapan sekali.

Inspektor Ahmad masuk ke dalam bilik mesyuarat sambil memegang fail.

"selamat petang semua, maaf kerana menggangu, saya ingin bercakap tentang kes penculikan dan pembunuhah, saya dengar yang kamu semua akan pergi ke bentong untuk aktiviti kem kan?, saya cuma nak ingatkan kamu, terdapat sekumpulan penculik yang masih tidak dapat di kesan hinggalah sekarang, saya nak kamu semua Berhati-hati , dan sentiasa mengawasi kawasan kem kamu nanti, kami pihak polis taknak pelajar lain di luar sana cedera, penjahat ini sangat membahaya, dia banyak menjual, membunuh dan merogol, saya nak kamu tolong jaga diri kamu semua. Semua boleh bersurai terimakasih"

Young spy©️Where stories live. Discover now