chapter 14

3.3K 229 0
                                    

Kumpulan Leen yang diketuai oleh khai adalah kumpulan yang terakhir masuk ke dalam hutan, kumpulan Khai mengikuti anak panah berwarna merah hingga anak panah bertukar menjadi biru.

30 minit lalu hari semakin senja.

"cikgu ni biar betul, setengah jam dah kite jalan tak jumpa pun" khairil mula bersuara, mereka semua berhenti untuk rehat.

"guys kenapa tempatni menakutkan, badan i dah gatal² dah ni" isya mula merungut sambil menggaru lengannya yang terdedah

"nanti sampai la,sape suruh korang pakai slua pendek berapa kali dah aku pesan" bebel meera

Niel hanya memerhatikan Leen, ikatan rambut Leen sudah pun longgar, dia keletihan.

Niel mencabut getah rambut dari rambut Leen dan meletakkannya di mulut, lalu dia merapikan rambut Leen dan mengikatnya semula.

Syasya dan isya sudah terkejut "korang couple ke?, sweet semacam jeni" kata syasya hairan

"kalau aku cakap ye pun, bukan hal korang tak payah sebuk" Niel balas dengan selamba, Leen hanya menghiraukan mereka.

"cikgu ada cakap tak tadi anak panah warna apa?" Leen mula bersuara dia mula hairan dengan perubahan warna anak panah sepanjang perjalanan.

" tak pulak" balas khai

Mereka bangun dan terus meneruskan perjalanan, perjalanan mereka menuju ke sebuah rumah kayu yang usang.

Mereka semua berasa tidak sedap hati mereka berundur, pergerakan mereka terhenti selepas mulut mereka di tutup dengan kain.

NIEL POV.

Aku berasa sedikit pening kelihatan, mataku sangat kabur, selepas beberapa saat mataku kembali jelas. Aku melihat Leen dan yang lain di ikat dengan cable tie.

"akhirnya korang masuk jugak perangkap aku,dasar budak mentah"

Sekejap aku kenal dia ni dialah Man yang menculik dan mendera semua budak tu, tak sangka jumpa macam ni.

"wah² makan besar la kite malamni fiq," kata dia memandang seorang penjahat di sebelahnya ,wait asal dia pandang dekat Leen,Meera,syasya dan Isya.

Semua orang sudah pun sedarkan diri, aku mintak sangat yang Leen tak bersuara.

"lepaskan aku laa!!'" jerit syasya, syasya ni memang nak mati awal betulla.

"berani nya kau.." tangan Man memang bahu Syasya lalu mengoyakkan baju nya hingga menampakkan kulit bahu syasya, syasya mula menangis.

"korang perempuan kitorang akan happykan korang malamni, and korang dua ekor lelakini aku ambik organ korang jual"man mula menakutkan kami berempat.

"ambik aku dulu" Leen mula bersuara, dia ni tak betul dah ke?! Wtf.

"tak sabar ye kau, nak jadi pelacur, tak sangka ada budak macam kau ni, Fiq ni kau punya" kata Man.

Aku berdiri dan terus menjerit "kau jangan sentuh dia!" Leen menggeleng lalu pergi. Man menendang perutku hingga aku terjatuh aku mengerang kesakitan.

"kawan kau tu bodoh, korang semua akan mati jugak!"

Aku cuba melepaskan diri, dan ingin menyelamatkan Leen, aku di tumbuk beberapa kali hingga muka aku lebam, tanganku diikat membuatkan aku susah nak bertindak, khai pun di pukul habis²san dengan konco²nya yang lain

Akhirnya aku dan khai mengalah, aku seperti ingin menangis, tetapi sempat mengawal perasaan.

kau cekap jelah kau nak nangis halamak!- author fire stone 2019

Young spy©️Where stories live. Discover now