Del 13

38 1 0
                                    

Det er Agdal. Agdal med de flotte mørke øjenbryn. Jeg bliver skuffet. Jeg havde lige glædet mig til at se Marci igen. Jeg tror måske jeg er begyndt at kunne lide ham?! Åååh nej!
"Tea? Kan vi lige snakke?" Agdal afbryder mine tanker. "Ja!" Svarer jeg ham.
"Godt! Jeg har noget jeg vil fortælle dig."
"Sig frem!" Siger jeg, mens jeg gør tegn til at han bare kan sætte sig på sengen.
"Der var engang en ung kvinde. Det var ikke et menneske, for kvinden levede i vores verden. Hun var engel, hvilket vil sige at kun havde vinger. Kvinden var fuld en aften og hun lavede noget med hendes kæreste hun fortrød. Hun blev gravid, men hun var kun 16, så hun kunne ikke overskue det. Derfor fik hun nogle til at fjerne barnet fra hendes mave, og flytte det til et menneske. Men da de fjernede opdagede de at der var to. En pige og en dreng. Kvinden valgte at de skulle flyttes til hver deres nye mor.
I dag er kvinden klar til at passe de to børn igen. Den ene, pigen, har vi observeret i lidt tid. Hun har mørkt, krøllet hår. Hun er 13 år. Hun elsker fodbold, men går ikke til det." Nej nej nej! Det kan ikke passe! Men beskrivelsen passer fuldstændig på mig!
"Er... Er det mig?" Spørger jeg forsigtigt Agdal.
"Ja Tea, det er dig jeg snakker om. Det er helt okay, hvis du gerne vil være alene og tænke over det jeg har fortalt dig. Men du skal bare vide at din rigtige mor gerne vil se dig."
"Men. Men hvad med min bror? Har i også hentet ham? Hvem er han? Ligner han mig? Ligner vi vores mor? Hvad med vores far? Ved han at han har en søster?"
Jeg tror lige han skal tænke over hvad han fortæller mig, for der går lidt tid før han svarer. "Vi hentede din bror, for et år siden. Han har hørt historien, men han har ikke mødt jeres forældre endnu. Han ligner dig lidt, især på øjnene, og det mørke hår. I ligner begge jeres mor, men du ligner mest jeres far. Han ved godt at han har en søster, men ikke at det er dig. Jeres forældre er gift og bor i en by der hedder Greenwald."
Wow! Jeg sidder bare med åben mund og lytter til det han siger. Jeg har en bror! Jeg har også pludselig 4 forældre! Min biologiske forældre der gav mig væk, og så dem der fødte, og passede mig.
Det er vildt!

Deres VerdenWhere stories live. Discover now