Del 14

44 0 0
                                    

Agdal går ud af døren. Det bad jeg ham om. Jeg har brug for at være alene. At tænke det hele igennem. Mon mine forældre har savnet mig?
Det har de sikkert, men alligevel? De ville ikke have mig, eller min bror. Gad vide om min far overhovedet ved at min bror og jeg lever? Om min mor fortalte ham det, eller han ikke ved noget? Sådan sidder jeg bare med tusind spørgsmål i hovedet, indtil Marci kommer ind ad døren. "Er du sulten?" Spørger han. Jeg nikker kort som svar. Han siger at jeg skal komme med. Ham, Agdal, Kimiwo og en anden kvinde der hedder Louisa plejer at sidde ved et bord sammen og spise til middag. Jeg følger efter Marci, der følger mig gennem en masse gange og til sidst ender foran en brun trædør, mage til min. Jeg er hvert fald begyndt at betragte det røde værelse som mit. Vi står der foran døren, indtil Marci banker på og der lyder en stemme. "Kom ind."
Marci går ind af døren efterfulgt af mig. Inde i rummet ser jeg først et bord. Ved bordet sidder tre personer. To mænd, Agdal og Kimiwo. Udover dem sidde en kvinde. Hun har Brunt, skulderlangt, krøllet hår og et smalt ansigt. Hendes tøj er næsten magen til det hvide tøj, som Mændene har på, bare en kjole i stedet for bukser, trøje og kappe. Det må være Louisa. Hun smiler venligt til mig hvorefter hun spørger Marci om jeg er pigen. Marci nikker som svar. Marci sætter sig derefter ned, men jeg står stadig lidt pinligt berørt og kigger ud i rummet.  Men Agdal reder med ved at gøre tegn til, at jeg skal sætte mig på den ledige stol ved siden af ham.

Deres VerdenWhere stories live. Discover now