Semmi kétségem sincsen már afelől, hogy visszavonhatatlanul beleszerettem Jamesbe.
-Mennem kell a suliba...-Suttogom neki mire elfintorodik.
-Nem hagyhatnád ma ki?
-Nem mert már így is rosszul állnak a jegyeim.-Felelem miközben elengedem nagy nehezen. Tényleg jó lenne az egész napot Jamesel tölteni, de a jövőmre is gondolnom kell.
-Rendben akkor kábé három órakor odamegyek a házatokhoz és felveszlek, mert egy meglepetésem van számodra.-Huncutul elmosolyodik, én pedig kissé elpirulok.
-Milyen ajándék?-Kérdezem izgatottan, mint valami kisgyerek.
-Titok.-Feleli miközben nyom egy puszit a homlokomra.
-Már alig várom, hogy megtudjam!-Kiáltom fülig érő mosollyal a számon.-Na most már megyek mert mindjárt kezdődik az első órám.-Jelentem ki miközben befelé indulok.
-Rendben, vigyázz magadra Mira!
-Meglesz, na szia!-Köszönök el, majd megfordulok és gyorsan a bejárathoz megyek ahol Laura vár egy levakarhatatlan mosollyal az arcán.
-Úristen, ő volt James?-Kérdezi mikor odaérek hozzá.
-Igen ő volt az.-Felelem elmosolyodva. Közben belépünk az iskolába és elindulunk az első óránkra.
-Basszus jobban néz ki mint álmodtam volna! Ez a férfi túltesz minden határon!-Na igen, ezzel nem tudok vitatkozni. James tényleg egy félisten.
-Na és mi volt Ryanékkal?-Kérdezem elterelve a témát, mert kicsit zavarban vagyok.
-Nos eléggé érdekesen alakultak a dolgok. Ryan végig úriember volt amin eléggé meglepődtem.-Egyszerűen el sem tudom hinni Laura szavait. Ryan szerintem még senkivel nem volt úriember.-Ja és csak hab a tortán, hogy bevert egyet annak a srácnak aki rám nyomult! Valami Adam a neve, ma már biztosan lila foltos az arca...
-Jesszusom, Laura nem hittem volna, hogy ezt fogom mondani, de szerintem Ryan érez irántad valamit!-Laura elpirul a válaszomon.-Figyelj, ők sosem szoktak egymással veszekedni, és főleg nem verekednek össze egy csajon akit csak meg akarnak dugni.-Hadarom el neki gyorsan az elméletemet mire reményteljes arccal néz rám. Úristen, annyira látszik rajta, hogy ő is kezdi megkedvelni Ryant.
-Nem tudom Mira, lehet igazad van, de mi van ha nem?
-Laura, én sosem voltam ennyire semmiben sem biztos.-Mondom miközben belépünk a terembe ahol matek lesz. Laura próbálja leplezni a mosolyát, de én látom rajta, hogy jelenleg felhőtlenül boldog attól amit mondtam.
_____________________________________________________
Nem hiszem el, hogy végre ötös lett egy dolgozatom! Őszintén szólva nagyon is büszke vagyok magamra!
Mosolyogva lépek be a házba a sikerélmény után, majd leveszem a pulcsim, a táskámat pedig ledobom a földre, majd gyorsan lekapom a cipőimet is a lábaimról.
-Megjöttem!-Kiáltom anyának miközben beljebb megyek majd lehuppanok a kanapéra. Laurával elmentünk suli után egy cukrászdába és degeszre ettük magunkat mindenféle sütivel!
Anya lejön a lépcsőn, ahogy látom eléggé kicsípte magát, egy fekete ruha van rajta szintén fekete harisnyával, a lábán pedig magassarkú van. A haját feltűzte, ami igen csak jól áll neki.
-Szia kicsim, hogy vagy?-Kérdezi mosolyogva. Teljesen elámulok azon, hogy milyen jó kedve van.
-Köszönöm jól, és te?-Kérdezem visszamosolyogva rá. Jó végre mosolyogni látni.
أنت تقرأ
Nem szerethetlek
عاطفيةA 17 éves Mira egy igazán szókimondó lány, neki ami a szívén az a száján. Nem is sejti, hogy-hogy belé fog fagyni a szó mikor az anyja bejelenti, hogy új apja lesz. Mira élete fenekestül felfordul amikor a szemtelen James aki nem mellesleg piszok j...