Nem állíthat két tűz közé!
Nem, nem, ez csak egy rossz álom lehet. Ez nem történhet meg.
Sosem gondoltam volna, hogy egyszer választanom kell anya és James között. Hiszen mind a kettőjüket borzasztóan szeretem!
-Miért beszélsz így a lányoddal?-Kérdezi James kapkodva a levegőt. Tudom, hogy ő is ugyan úgy érez mint én. Ez nem történhet meg.
-Megmondtam James, nem találkozhatsz vele, és ha 18 éves kora után akarod látni akkor el is fogod tartani szépen.-Jelenti ki anyám karba tett kezekkel.
Nem kérhetem Jamest arra, hogy tartson el. Nem, ezt nem tehetem meg vele.
-Menj most el James.-Mondom lehajtott fejjel. Már megint elengedem. És mi van ha most már tényleg nem látom többé?
-Ezt nem fogom annyiban hagyni Mira!-Kiált fel James miközben kiviharzik a házból.
-Ugye nem gondoltad komolyan azokat amiket mondtál?-Kérdezem követve anyát a konyhába.
-De Mira, nagyon is komolyan gondoltam mindent amit mondtam. Betelt a pohár, nem lehetsz vele együtt.-Mintha éppen a saját anyám a szívembe döfne egy kést. Miért kellett mindennek így elromlania?
-Anya kérlek ne tedd ezt! Sajnálok mindent amit tettem, hidd el, hogy nem ellened irányult!-Anya kivesz a konyhaszekrényből egy poharat majd enged bele vizet, és végül felém fordul.
-Azt akarod mondani, hogy az nem ellenem irányult amikor majdnem röhögtetek rajtam a kis barátoddal?-Belekortyol egyet a pohárba, és leteszi a pultra.
-Nem rajtad röhögtünk hanem azon amit mondtál! Tisztellek annyira, hogy ne nevesselek ki!-Kiáltok fel, letörölve az arcomról egy kósza könnycseppet.
-Ha tisztelnél engem akkor sosem jöttél volna össze Jamessel!-Anya tudhatná, hogy nem akartam Jamessel együtt lenni. Sosem akartam, hogy végül itt kössünk ki.-Nincs több mondanivalóm neked Mira. Nem lehetsz vele együtt hogyha velem akarsz élni.-Jelenti ki miközben az ajtóhoz sétál, majd felveszi a cipőjét majd a vékony kabátját is.-Most elmegyek a munkába, te pedig gondolkozz el magadon. Holnap pedig száguldozni fogsz az iskolába, és ne aggódj, tenni fogok róla, hogy bent is maradj. Az csak a te szégyened, hogy miattad fel kell hívnom a tanáraidat, hogy felügyeljenek.-Dühösen köpi a szavakat, nekem pedig minden szó amit kiakarok ejteni a torkomon akadnak. Anya kinyitja az ajtót majd kilép rajta és végül becsapja azt maga mögött.
Én pedig egyedül maradok.
Mit tehetnék most? Szeretem James, de mint már említettem nem kérhetem arra, hogy tartson el. És még hozzá anyát sem akarom elveszíteni!
Úgy tűnik, hogy fel kell adnom. Fel kell adnom azt, hogy valaha is együtt lehetek Jamessel.
_______________________________________
(Sajnos most rosszul jöttek ki a napok szóval most szombat lesz, az-az November másodika. Ne haragudjatok a hiba miatt, nem figyeltem oda eléggé.)
Hat nappal később: Mira szülinapja előtti nap:
James nem keresett az utóbbi hat nap alatt. Ennek ellenére anyámmal sem rendeződött a kapcsolatom, és éppen ezért az elmúlt időszakban teljesen bezárkóztam.
Reggelente már nem megyek le mosolyogva és kívánok anyának jó reggelt. Helyette inkább megvárom, hogy elinduljon a szobámban, majd én egyedül bemegyek gyalog a suliba.
Laurának elmondtam mindent még tegnap mert már nem bírtam tovább magamban tartani. Így is esténként folyton sírva alszom el. Annyira hiányzik James, hogy néha már azt hiszem, hogy bele is halok a bánatba. De aztán rájövök, hogy még élek, és James még mindig sehol sincsen.
ESTÁS LEYENDO
Nem szerethetlek
RomanceA 17 éves Mira egy igazán szókimondó lány, neki ami a szívén az a száján. Nem is sejti, hogy-hogy belé fog fagyni a szó mikor az anyja bejelenti, hogy új apja lesz. Mira élete fenekestül felfordul amikor a szemtelen James aki nem mellesleg piszok j...