seven

742 52 44
                                    

Lütfen satır arası yorumlarınızı esirgemeyinizzzz

Haewon ve Jihun eve varmışlardı.Haewon evde yemek yapmak istediğini ve muhabirlerin sorularından çok yorulduğunu,bu yüzden en azından bugün dışarıda yemek yemek istemediğini söyleyince Jihun onu geri çevirememişti.

Jihun üstünü değiştirip mutfağa doğru yöneldi.

"Mmm..Bu güzel kokular güzel karımın mutfağından mı geliyor acaba?"

Haewon gülerek konuştu.

"Güzel karın bugün çok yoruldu,gel de yardım et."

Jihun hızla Haewon'un yanında belirdi ve kollarını ona sardı.

"Bugün çok yorgun ama evde yemek yapmak istedi..hmm güzel karıma bir teşekkür borçluyum sanırım?"

Haewon yemeği halledip pişmesi için tencerenin kapağını kapattı ve Jihun'a dönüp sıkıca sarıldı.

"Bugün cidden yorucu bir gündü.Kafam çok dolu."

"Kafanda ne var diye sormayacağım çünkü bir Haewon atasözü der ki 'Boşver.' "

Haewon Jihun'un dediği şeye gülümsedi ve başını yasladığı Jihun'un göğsünden kaldırdı.

"Akşam nereye gideceğiz?"

"Klübe gideriz diye düşünüyordum ama yorgunsan gitmeyelim hayatım."

"Biraz eğlenmek herkese iyi gelir.Yemekten sonra sahile gidip otururuz,daha sonra klübe geçeriz."

"Harika fikir!Bu arada Soojin ve Yongguk'u da çağırdım."

"İyi yapmışsın,uzun zamandır görüşmemiştik."

Gözlerini birbirlerine kenetlemişlerdi.Jihun hamlesini yapmak için yaklaştığındaysa Haewon telaşla hareketlendi.

"Yemek yandı!"

Hızla ocağa dönüp yemeği karıştıran Haewon'a bakan Jihun,kaçırdığı fırsata üzülüyordu.

"Zamanlama mükemmel.Evren bana oynuyor sanırım."

Haewon Jihun'un dediğine güldü.

"Jihun masayı hazırlamama yardım eder misin?"

"Tabii."

Jihun hızla tabakları üst raftan çıkarttı ve masaya koydu.O sırada Haewon yemeğin altını kapatmış ve salatayı hazırlıyordu.

Sonunda hazırlıkları bitirip masaya oturduklarında çatal bıçak seslerinden başka bir şey duyulmuyordu.

"Ee sen ne yaptın bugün?Şirketten çağırdılar diyordun."

"Yeni bir proje varmış,konusu pek hoşuma gitmedi."

"Bana da birkaç teklif gelmiş,daha toplantıya çağırmadılar."

Yine bir sessizlik oluştu.Bu sefer ilk konuşan Jihun olmuştu.

"Bugün baban aradı."

"Ne dedi?"

"Her zamanki şeyler işte."

"Jihun ne dedi?"

"Yemeğini yer misin?Yemekten sonra konuşuruz."

"Hayır,söyle."

Jihun derin bir nefes verdi.

"Jihun?"

"Chanyeol yüzünden çocuk yapmak istemediği söylüyor.Yani sen hala ona dönmek gibi bir ihtimali düşünüyormuşsun."

Formality||Park ChanyeolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin