one

1.3K 85 47
                                    

Jihun kravatını takması için Haewon'dan yardım istedi.

"Hala kendin bağlamayı öğrenemedin mi Jihun?Sana kaç kere öğrettim."

"Biliyorum,ama senin bağlamanı istiyorum."

Haewon somurttu.

"Koca bebek."

Haewon kravatı bağladığında Jihun Haewon'un dudağına bir öpücük bıraktı.Haewon'un birden yüzü düştü.Çünkü Chanyeol dünden beri aklından çıkmak bilmiyordu.

"Hazırsan çıkalım.Ben sete gidiyorum,seni de şirkete bırakırım."

"Olur."

Yol boyunca Chanyeol genç kızın aklından çıkmamıştı.Acaba şuan ne yapıyordur diye düşünmeden edemiyordu.Düşüncelerini bölen Jihun'un sesi olmuştu.

"Dikkat et fazla açık giydirmesinler.Yoksa ne olacağını iyi biliyorsun."

"Jihun bu benim işim sende bunu iyi biliyorsun."

"Tamam tamam,bir öpücük ver bari."

"Şey geç kaldım zaten gitsem iyi olur."

Jihun saate baktığında geç kaldığını anlamış olacak ki Haewon'a baktı.

"Haewon sen iyi misin?Bir sorun mu var?"

"Hayır yok,ne olabilir ki?" Dedi Haewon ve Jihun'un şüphelenmemesi için gülümseyerek onu yanağından öptü.

"Akşam görüşürüz."

"Görüşürüz."

Jihun Haewon'a aşıktı.Fakat Haewon cephesinde durumlar öyle değildi.Chanyeol'u unutmak için Jihun ile evlenmişti.Ayrıca Jihun Haewon'un daha fazla ünlenmesini sağlamıştı.Fakat Haewon Jihun'u üzmek istemiyordu,onun saf ve güzel sevgisini harcamak istemiyordu.Chanyeol'u tekrar unutacaktı,tıpkı 5 yıl öncesindeki gibi.

• • •

Chanyeol gözlerini açtığında karşısında Miyoung'u gördü.Ayna karşısına geçmiş makyajını yapıyordu.Chanyeol eline telefonunu aldı ve bildirimlerine baktı.Miyoung arkasını dönüp Chanyeol'a baktı.

"Günaydın."

"Sana da."

Bir şirket deneme çekimleri için Chanyeol'a mesaj atmıştı.Mesajı okuduktan sonra hemen ayaklandı.1 saat sonra orada olması gerekiyordu.

"Nereye?"

"İş görüşmesi."

"Bende geliyorum."

"İş görüşmesi dedim Miyoung,stilistimin işi ne orda?"

"Olsun,zaten bugün boşum.Canım sıkılıyor tek başıma."

"Sorun çıkartmayacaksan neden olmasın."

Chanyeol ile Miyoung'un arası karı koca gibi değil de,daha çok arkadaş gibilerdi.Formalite bir evlilikten de zaten bu beklenirdi.Şirketlerin sırf gündeme gelmek için yaptığı sıradan şeylerden biriydi işte.

İş görüşmesi bir deneme çekimi içindi.Fakat asıl sorunsa çekimin kiminle yapılacağıydı.

"Peki kiminle olacak bu deneme çekimi?"

"Min Haewon."

Chanyeol ufak çaplı bir şok geçirdikten sonra sırıttı.Kader onlardan yanaydı.

• • •

Haewon'un katalog çekimleri bitmiş,üstünü giyinmeye giderken menajer tarafından durduruldu.

"Bayan Min,kısa bir deneme çekimimiz daha var."

"Ama bana böyle bir şeyden bahsetmediniz."

"Şirket yeni çiftler arıyor eğer uygun bulunursanız birlikte çok iş yapabilirmişsiniz."

"Çift falan istemiyorum,ben böyle iyiyim."

"Ama Bayan-"

"Sorun ne?" Dedi yönetmen yakınlarına gelerek.

"Deneme çekimi de nereden çıktı?Neden benden habersiz karar alıyorsunuz?"

"Bayan Min zorluk çıkartmayın lütfen,şirketinizin emri.Zaten kısa bir çekim olacak."

Haewon oflayarak cevap verdi.

"Peki,ya kimle olacak bu çekim?"

"Kimle olacakmış?" Diye sordu yönetmen menajere.

"Park Chanyeol.Şanslısınız,bu adam gerçekten yakışıklı."

Haewon gözlerini iyice açarak bir menajere bir yönetmene baktı.Yönetmen işine dönünce Haewon menajerin yakasına yapıştı.

"Hayır!Onunla olmaz!Değiştir bir şeyler yap ben onunla çekim falan yapamam!"

"Değiştiremem Bayan Min hatta birazdan burada olur."

Ardından duyduğu bir sesle Haewon hala elleri menajerinin yakasındayken yavaşça arkasını döndü.

"Park Chanyeol geldi efendim."

Formality||Park ChanyeolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin