Evvela Bismillah

60 21 7
                                    

  Rahman ve Rahim olan Allah'ın doksan dokuz adıyla.

  Ey Yüce Allah'ım! Geceyle gündüz yer değiştirdikçe; akşamları sabahlar, sabahları akşamlar takip ettikçe; geceler karanlığı, gündüzler de aydınlığıyla yenilenip durdukça ve kutuptaki yıldızlar birbirleriyle karşılaştıkça Efendimiz Hazreti Muhammed'e (sav) ve mübarek ehli beytine ve her biri birer yıldız olan ashabına salat eyle. Haşir günü gelinceye ve ehl-i Cennet, Cennet'te karar kılıncaya kadar Efendimiz'e (sav) ve ehline bol bol rahmet ve bereket ihsan eyle.

  Ey celal ve ikram sahibi Rabbimiz! İhsan ve keremine sığınarak bize dünyada da ukbada da afv u afiyet vermeni diliyoruz. Hiçbir şeyi gerçekleştirmek Senin için zor değildir; ne olur, başka gidecek kapıları olmayan zayıf ve aciz kullarının bu taleplerini kabul buyur. 

  Rabbimiz! Allah tanımaz, Peygamber bilmez, dine ve diyanete saygı duymaz nadanların yapıp ettikleri kötülükler ve zulümler tahammül edilemez bir hal aldı. Ne olur, Senin bu masum kulların hakkında kötülük düşünüp onlara zarar vermek isteyenlerin emellerini gerçekleştirmelerine müsaade etme. Tuzak kuranların tuzaklarını başlarına çevir. Komplo peşinde olanları maksatlarının aksiyle tokatla. Haklarımıza tecavüz eden ya da etmeyi düşünen ne kadar zalim varsa, onların hepsini Sana havale ediyoruz. Sen, onların haklarından gel. 

  Ey güç ve kudretin yegane sahibi olan Yüce Allah'ımız! Sen Kaviyy'sin, biz ise Senin zayıf, aciz ve muhtaç kapı kullarınız. Zayıf ve acizleri Senden başka kim koruyup kollayabilir ve ihtiyaçlarını is'af edebilir. Ne olur, salih kullarını sevindirdiğin gibi bizi de lütuflarınla sevindir ve üzerimizdeki nimetlerini tamamla. 

  Ey her şeye gücü yeten Rabbimiz! Ümmed-i Muhammed'e ve dünyanın değişik yerlerindeki tüm insanlara, özellikle de gadre, zulme ve haksızlığa uğratılmış mazlumlara dünyada ve ukbada tasa ve elem sebebi olan kötülüklerin hepsini bertaraf et. 

  Allah'ım! Kudretinin sıyanetiyle, bizi düşmanın tuzaklarından koru. Lütfunla eşkıyanın su-i kastlarından halas eyle. Kahredenlerin kahrından, zalimlerin zulmünden, çekememezlik ve kıskançlık girdabına kapılmış hasetçilerin komplolarından, fesat peşinde koşan şakilerin ta'n u teşnilerinden, ısrarla şer peşinde dolaşan kötü insanların şamatasından ve dillerine düşmekten de yine Sana sığınıyoruz ey Alemlerin Rabbi olan Allah'ım. 

  Faydalı olması temennisiyle...

  

  

Katreydim Ummana DaldımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin