BÖLÜM2

300 4 0
                                    

*MULTİMEDYA*

Sınıfım beklediğimden de kalabalık görünüyordu ama şimdiden bu üniversiteye kanım ısınmıştı.

"Evet,  Maria. Bize biraz kendini tanıtmaya ne dersin?"

Gözlerimi devirdim.

"Ben Maria. Maria Lyterch. Ihmm, buraya Londra'dan geldim. 19 yaşındayım."

Omuz silktim.

Herkesin gözlerini üstümde hissedebiliyordum ama rahatsız değildim çünkü üstüme en sevdiğim elbisemi giymiştim ve bu elbise kendimi daha asil hissettiriyordu.

"Peki, istediğin bir yere oturabilirsin."

Elbette oturabilirim seni keltoş.

Daha demin adını öğrendiğim 'Bay Hellings'e küçük bir tebessüm gönderip en öndeki tatlı ve aynı zamanda da bir o kadar uçuk giyinmiş kızın yanına oturdum.

Beni görünce hafif bir tebessüm etti ve rahatsızca yerinde kıpırdandı.

"Ben Taylor." diye kulağıma fısıldadı.

"Ben Maria." kıkırdadım.

"Sana okulda ilk tavsiyem olsun,  çaprazımda duran kumral ve sert bakışlı çocuktan uzak dur."

Bakışlarımı çaprazında duran temsili olarak tam bir 

'bad boy'kılıklı çocuğa çevirdim. Bana bakıyordu ve yüzünde anlayamadığım  acıyan bir ifade vardı.

Ona baktığımı görünce silkelenip önüne döndü.

" Ondan neden uzak durayım? "

"Bilmek istemezsin."

Tam ağzımı konuşmak için açmıştım ki bay hellings

"Bayan Lyterch, bir sorun mu var? "

diye söZümü kesti.

"Hayır, Bay Hellings."

Dersin geri kalanını yeni sınıfımı ve şu gizemli çocuğu inceleyerek geçirmiştim.

Keskin ve asi yüz hatları vardı ve genel ifadesinden benim karakterimin tam olarak zıttını oluşturuyordu. Koyu kumral saçları mavi gözleriyle bütünleştiğinde ortaya muhteşem bir model çıkıyordu ve şundan adım gibi emindim ki okulun tamamı her gün bu çocuğun peşinde hayal kurarak zaman harcıyordu. Ama ben asla o kızlardan biri olmayacaktım. Asla...

......

O kız ismini öğrendiğime göre Maria,  belirgin bir İngiliz aksanıyla konuşuyordu ve bu onun çekiciliğine artı puan kazandırıyordu.

Üstüne giydiği muhafazakar ve bir o kadar da iğrenç elbise bile masmavi gözlerindeki asiliği bozamıyordu.

Dersin yarısını gözlerimi ondan kaçırarak da olsa izleyerek geçirmiştim.

Onu merak ediyordum.

Cidden merak ediyordum.

.....

"Bu ortama yabancı kalmamak için benimle takılmak istemediğine emin misin? "

Taylor elini omzuma koymuş beni kalabalık ve yabancı gruba davet ederken çok ikna edici görünüyordu.

"Bilmem. Şey biraz kendimi yabancı hissediyorum."

Sırıtışı yüzüne yayıldı.

"Hadi ama, gel de seni tanıştırayım. "

MARİAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin