BÖLÜM 5

95 2 0
                                    

Lanet olsun Jeydon! *multimediada MARİA var*

Gece boyu yatağımda dönüp durmuştum ve saatin 4 olmasına karşı hala bu konuda itiraz ediyordum.

O dövmeli ve kaslı çocuk aklımdan çıkmıyordu.

Ondan hoşlanmıyordum hatta ondan nefret ediyordum.

Ama bir şey beni ona çekiyordu. Yoksa dışarıdan dövme katoloğuna dönmüş ego zırhlı kas yığınından oluşan saçlarını rampa yapmış sıradan züppelere benziyordu.

Belki çok ağır oldu ama aynen öyleydi.

Taylor bana onun hakkında çok az şey söylemişti ve açıkçası bu beni daha da deli ediyordu.

Ondan uzak durmam gereken ne vardı da adı çıkmıştı? 

Ben asla ona aşık olmayacaktım! 

Benim için hiç ideal biri değildi.

Ama nedense tüm kitaplarda saçma bir mantık vardı.    Hepsinde. Okuduğum o kadar çok kitap içinde tek altın kural şuydu.

Bad boy, yeni iyi kıza tutulur ve kız erkeğe aşık olur.

Sonra erkek her ne kadar bunu inkar etse de kıza aşık olmaya başlar.

Sonra bum!  Ya erkek kızı aldatır ya da kız erkeği!

Peh!

İşte bundan korkuyordum.

Tam olarak bundan.

Aşık olmaktan...

....

Hayatımda ilk defa bir gecemi partisiz ve olaysız geçirmiştim. Bu akşam ne parti vardı,  ne içki, ne de kızlar!  Ama çok daha tehlikeli bir oyuncak vardı elimde. Kalbim vardı.

Dışarıdan çizmeye çalıştığım kötü çocuk imajımı şu ingiliz kız bozuyordu ve cidden onu sevmiyordum.

Tam bir kaltaktı!

Aşırı masumlar için Washington hiç de iyi bir seçim değildi.

Hele de İngiliz ve sarışın bir çıtır için...

Ailesi ya kördü ya da kızlarıyla ilgilenemeyecek kadar meşgul!

Zengin tiki kızları oldum olası sevmemiştim ve Maria da aynen böyle bir kızdı.

Ah, tabiki şaka yapıyorum! Maria asla böyle bir kız olmayacaktı.

Range Rover dan inişini görmeliydiniz.

Sanki saklanmaya çalışıyor gibiydi.

Ailesi ile ilgili problemleri olduğunu sanmıyordum çünkü gayet masum ve inek bir öğrenci tipi sergiliyordu.

Çok saçma bir hayatı vardı.

Bir türlü çözemediğim. Gerçi şu an onun hakkında bu kadar açık konuşmak imkansızdı çünkü daha sadece bir kaç cümle kurmuştuk.

He,  ve bir de geldiği günden beri onu izliyordum.

Bu gece biraz dinlenmek için ve tabiki de kendime gelmek için okuldan direk olarak Drake lere gitmiştim.

Ama bana akşam olduğunda posta koymuştu ve ben de evime gelmiştim.

Buralara pek gelmiyordum.  Genelde günlerim diğer arkadaşlarımda kalmakla ya da partilerde geçiyordu.

MARİAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin