BÖLÜM 4

128 1 1
                                    

*MULTİMEDİADA JEYDON VAR*

Jeydon hâlâ benim yanımda oturuyordu ve hâlâ bana bakmamıştı.

Teknik olarak bakmıştı ama tam bir öküz gibi.

Bu çocuktan nefret ediyordum.

Bad boy dedikleri de buymuş demekki.

İğrenç ve kaba dövmelerine güvenerek saçlarını rampa yapmış kaslı ve bir o kadar da öküz insan şekli?

Ondan uzak durmamı gerektirecek bir neden göremiyordum.

Eğer bir neden varsa da bu ayılığı yüzünden olurdu.

Onunla hiç konuşmamıştım ve aramızdaki diyolog da aynı ortamda bulunduğumuz zaman gergin bir ruh haline bürünmemiz olabilirdi.

...

Lanet olasıca bir ders daha tam bir işkence gibiydi.

Ne halt diye buraya girmiştim ki?

Yanımdaki sarışın İngiliz in bakışlarını üstümde hissediyorken derSe odaklanmam imkansızdı.

Cebimden telefonumu çıkarıp saate baktım.

Dersin bitmesine beş dakika kalmıştı ve  zaten daha fazlasına dayanamayacağım için derin bir iç çektim.

Hâlâ yüzümü ona dönmemiştim.

Ona bakmaya korkuyordum.

Mavi gözleri beni delip geçiyordu ve onunla acayip bir ilişkimiz vardı.

Ondan hem nefret ediyordum,  hem de korkuyordum.

Tam olarak korkuyordum...

...

Sonunda ders zili çalmıştı ve herkes bir anda dışarı fırlamıştı. Kimya öğretmenimiz herkes birden dışarı çıkınca olduğu yerde kaldı ve sonra da kafasını sallayarak masasındaki çantasını toplamaya başladı.

Jeydon da yavaşça yerinden kalktı ve elindeki telefonunu cebine koydu.

Üstüne giydiği sade lacivert bulüz gözleriyle acayip bir uyum oluşturmuştu.

Gözlerimi ona dikmeyi kesip çantamı topladım ve o sınıftan çıkınca sınıfta tek kalana kadar bekledim.

Sonunda öğretmenimiz ayağa kalkmıştı. Bana küçük bir tebessüm gönderip gözlüğünü düzeltti ve sınıftan çıktı.

Derin bir nefes alıp telefonumu çıkardım.

Tam babamı aramak için tuşlara basmıştım ki telefon ekranında apple işareti belirdi ve telefon kapandı.

Ah hayır...

...

Sınıfın tenhalaşmasını bekledikten sonra elimdeki telefonumu cebime koydum ve dışarı çıktım.

İngiliz kızın gözlerini hala üstümde hissedebiliyordum.

Evet, sınıftan çıktıktan sonra bile. Okul kapısını elimle ittirip arabamın bulunduğu cepe gittim.

Drake yi bugün okulda bulamamıştım.

Herhalde gelecek Araç bulamamıştı ve okulu asmıştı.

Tam arabama girmiştim ki birisinin bugün ikinci kez camıma vurmasıyla durdum.

Drake sağ gözü tam olarak morarmış ve dudağı patlamış olarak arabama yapışmıştı.

MARİAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin