#4

41 2 0
                                    

Krenuli su ka stražnjem ulazu u naselje, budući da je bilo ograđeno sa svih strana ogradom od 2 metra. Kada su stigli na ulaz, svi su izvadili oružije, noževe, puške, pištolje, sve što su imali, a Trent je pokazivao brojeve rukom i tiho promrmljao:"Tri, dva, jedan...", i krenuli su ulaziti. Odmah su ugledali 10-ak zombija, ali su ih se lako riješili. Skoro su osigurali cijelo naselje kada se pojavio problem- dio krda je čuo pucnjavu i došao ispred ograde, a budući da je ograda bila drvena i u jako lošem stanju, falilo je još samo malo da sruše dio ograde. Kada su to vidjeli Trent i Steve, pozvali su ostale i pokušali zadržati ogradu, ali zombia je bilo previše tako da je za koju minutu ograda pala. Sada su imali veći problem, zato što je u naselje došlo duplo više zombija nego što ih je prije bilo tu. Nisu znali što će učiniti pa su krenuli trčati prema najbližoj kući. Nisu se ni snašli, a već su bili opkoljeni živim mrtvacima. Nakon nekoliko minuta Michael je došao na ideju:"Znam!A što ako uspijemo doći do onog policijiskog auta kojeg sam vidio par metara od ove kuće i u njemu bi trebale biti signalizacione rakete. Ako ispalimo jednu od njih u smjeru gdje je ograda pala, možda uspijemo privući dovoljno zombia izvan naselja samo dok ne začepimo rupu autom."
Trent:"Vrijedi pokušati, hajdemo!"
Steve:"Ali čekajte, na krovu ove kuće mora postojati prozor, idem prvo izviditi situaciju."

5 minuta kasnije...

Steve se vraćao i govorio silazeći niz stepenice:"Imam plan kako odvući zombije dok neko od nas ode po rakete, ovako: Ja ću otići na drugu stranu kuće i baciti kamen na prozor susjedne kuće kako bi privukao zombije, za to vrijeme neka Michael ode po rakete, a Trent i Clara, vi idite pripremiti auto kako bismo začepili rupu u ogradi!"
Clara:"Može, kreni!"

život među mrtvimaWhere stories live. Discover now