Steve je krenuo na prozor sa druge strane kuće, ispred prozora je vidio kamen koji je htio uzeti. Krenuo je rukom prema kamenu ali nije vido zombia koji se nalazio samo 1 metar od kuće. Zombi ga je krenuo ugristi, ali mu je Steve uhvatio glavu i povikao:"Upomoć, Trent! Michael! Clara! Upomoć!." Vidio je kako Clara dotrčava sa nožem i govori:"Pazi se malo, nastradat ćeš tako jednog dana!" Steve joj je rekao dok je ona riješavala zombia:"Znam, ali nisam ga vidio, a sad idi pomozi ostalima."
Clara je klimnula glavom i otišla do Trenta. Steve je ovaj put pogledao ima li ikoga ili ičega, uzeo kamen i bacio ga u prozor razbijajući ga. To su čuli svi zombiji u okolini kuće tako da su došli do prozora dok su Trent, Clara i Michael otišli do auta. Michael je uzeo raketu i ispalio ju prema mjestu gdje je ograda pala, a za to vrijeme su Trent i Clara pripremili auto da bi začepili rupu. Kada su svi zombiji izašli prema raketi, Michael je rekao:"Sad!", i krenuli su gurati. Za nekoliko sekundi, rupa je bila začepljena.
Michael:"Uh!"
Clara:"Ovo je bilo blizu."
Trent:"Ali ovaj problem još nije riješen, uskoro će sumrak, trebali bismo jednu od ovih kuća očistiti od zombija i pripremiti je kao prenoćište. Sutra ćemo vidjeti da li ćemo ostati ovdje."
Clara:"Slažem se!"
Michael:"Predlažem onu plavu kuću na uglu, najveća je."
Clara:"Može!"
Trent:"Hajdemo!"
Taj dan mogli su izgubiti sve, ali preživjeli su i borili su se, kao što će se nastaviti boriti. Sutra je novi dan kada će odlučiti mogu li ovo mjesto nazvati domom?_______________________
Kako vam se sviđa nastavak?
Ako imate neke ideje ili prijedloge pišite u komentarima, a do sljedećeg poglavlja: bye😀
YOU ARE READING
život među mrtvima
Science Fictiongrupa preživjelih putuje po svijetu u nadi da će naći način da zaustave Apokalipsu i da nađu mjesto gdje bi mogli živjeti bez opasnosti od živih mrtvaca