#7

24 2 1
                                    

Do sumraka su očistili sve kuće i cijelo naselje. Bili su jako umorni, ali su se kao i svaki dan okupili u kuhinji glavne kuće.
Michael:"Svaka čast ljudi, danas smo odradili mnogo posla, ali ima tu još za odraditi."
Clara:"Mislim da bismo trebali sutradan prvo popraviti ogradu, a zatim se raspodijeliti po kućama."
Trent:"Da, ovo će biti super kada pooravimo ogradu."
Par minuta kasnije, dok su oni razgovarali, došla je Marry sa kartom tog područija i stavila je na sto.
Marry:"Mi se nalazimo ovdje,"govorila je pokazivajući prstom nešto na karti,"a pošto će nam uskoro nestati hrane i vode trebali bismo početi obilaziti ove pumpe i kuće."
John:"Michael,Clara i ja možemo krenuti do ovih kuća sutra, odmah nakon što popravimo ogradu."
Michael:"Da, to bi bilo super."
Marry:"Sada kada smo to riješili, šta ćemo sa Lucy."
Michael:"Dajmo joj vremena da se malo oporavi, nije ništa ni jela ni pila 5 dana, a onda ćemo je vjerovatno primiti u skupinu, zapamtite! Ne nalazimo svaki dan preživjele."
Trent:"Ali ima mi nešto čudno oko te Lucy, kao da je glumila sve ono oko 5 dana."
Marry:"Kako misliš 'glumila'?"
Trent:"Pa ovako: ona je rekla da su bili tu zatvoreni 5 dana, pa bi bilo logično da nisu ništa jeli, ali njeno dijete nije izgledalo nimalo gladno."
Clara:"Da, možda ona može glumiti, ali njeno dijete ne može."
Michael:"Ali još jedna stvar, meni je ona izgledala jako čisto i imala je parfem, ako je tu bila zatvorena 5 dana, otkuda njoj čista odjeća i parfemi?"
John:"Pa možda je taj parfem našla u kupaonici, pa našli smo je u njoj!"
Michael:"Možda, ali nemamo dokaz za ništa tako da ćemo zaboraviti sve ovo što smo sada pričali."

Oni su tako razgovarali, ali nisu znali da ih netko posmatra. Lucy je svo vrijeme bila iza ugla i slušala svaki njihovu riječ, a kada se razgovor završio Lucy se odmakla par metara od njih, uzela voki-toki iz džepa i rekla:"Počeli su sumljati, prelazimo na plan B."

__________________________
Ovo poglavlje nije baš dugo ali nadam se da vam se sviđa:)
Što je bilo sa Lucy? S kim je pričala?
Šta je to "plan B"? Saznajte u novim poglavljima "Život među mrtvima".

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 10, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

život među mrtvimaWhere stories live. Discover now