( ELİF KAYA - DELİYE DÖN GEL VE AŞKLARCA) DİNLERSENİZ SEVİNİRİM
Sabah uyanır uyanmaz üstümü değiştirdim bir kot şort ve üstüne de
sıfır kollu ne yapayım en rahat öyle oluyo. Telefonumu aldığım gibi Selin ' e mesaj attımBen:Selin yanına geliyorum! !
Zaten odalarımız yakındı giderken Barışla karşılaştım. Bana " Selin uyandı mı ?" diye sordu ben de " yanına gidiyorum şimdi bakarım " dedim. Tamam dercesine başını salladı ve gitti işte bizim kuzenliğimiz bu kadar.
Selin'in yanına gittim üstünü değiştirmiş ayakkabı arıyordu. Onu 5 dakika boyunca izledim ve istemeden strese girdim. Kendi ayakkabılarımı ona verip onun spor ayakkabısını aldım .
Sonra telefonuma bir bildirim geldi
" Sülük kişisinden mesaj "
Mesajı açtımSülük :Günaydın çok sevdiğim
Çok romantik yani burnum açık kaldı.
Ben:Günaydın tanımadan konuştuğum sülük.
Sülük:Tanıycaksın ama beni sevmeden olmaz
Ben: Ben seni sevene kadar sen ölürsün.
Sülük : Sen yeter ki sev
Ben: By
Sadece bunu yazdım ve Selin'in mesajları okuduğunu gördüm yani bu kişi Selin değildi. Tabii ki de bana sırıttı ve o ağzını açmadan konuşmaya başladım " Kim olduğunu bilmiyorum dün geceden beri yazıyor dünden beri benden hoşlanıyormuş 18 yaşındaymış ve dün dondurma dükkânına gelmiş " dedim.
Selin de "Buldum benim bir planım var sen ona bugün pastaneye gelmesini söyle sonra geldiğinde ona mesaj at bakalım bildirim sesi çıkıyor mu? Ya da biri tepki veriyor mu anladın mı?"
Anladım anlamında başımı salladım ve ikimiz de ilerizekâsız gibi sırıttık.
Sonra Sülük 'e mesaj attım
Ben:Sen hergün geliyor musun dükkâna?
Sülük : Bugün gelicem sonra da birkaç günlüğüne tatile çıkıcaz o yüzden gelemem
Yalan söylüyor olabilirdi o yüzden daha fazla uzatmadım ve telefonu bırakıp arabaya doğru gittim arabayı Barış sürdü 10-15 dk ' lik yoldan sonra dükkâna geldik .
Saat 9 olmuştu, insanlar dondurmayı sabah yemedikleri için erken açmıyorduk.Müşteriler öğlene doğru geliyordu biz de bundan yararlanıp dükkânı düzenlerdik ,temizlerdik.
Saat 12.30 da herkes dükkâna akın etti evet resmen akın HAYDİ BİSMİLLAH
Kolları sıvayın arkadaşlar, Selen sen istenenleri alıcaksın sonra bana getireceksin ben hazırlayıp Barış'a vericem. Barış bunları götürecek bulaşıkları da mutfağa bırakacaksınız müşteri azalınca bulaşıkları yıkarız.
"Aynı matematik sınavında kopya çekmeye çalışan hayırsız sıra arkadaşı gibi plân yaptım ya bende bir liderlik özelliği var aslında "dedim ve sırıttım.
Bana kanalizasyondan çıkıp rezil olan zenginler gibi baktılar siz anladınız ;-)
Yoğun olan işleri halletim yine soluklandım diyecekken dün gelen genç yakışıklı çocuk yine geldi bu sefer yanında bir kızla.
Onların yanına ben gittim ve ne istersiniz diye sordum. Yakışıklı " Ben karışık dondurma alabilir miyim " dedi ve kız da "Abi biz aynı alalım "dedi . Yakışıklı tamam anlamında başını salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dondurma Dükkânı
HumorMiray bu yaz tatilinde biricik kankası Selin ile amcası Halil Bey ' in dondurma dükkânını işletecek. Bakalım bu sene yaz nasıl geçecek? ? :-)