Beyaz kotumu giyerken lacivert bana öyle bi baktı ki dayanamayıp lacivert pantolonu ve üstüne sırtı yarısına kadar açık bir tişört giydim.
Telefonu aldığım andan itibaren karısı doğum yapacak erkekler gibi bekledim. Hiç mesaj gelmiyordu derkene Selin ' den mesaj geldi.
Selin:agagahagagahagayshahaygssys
Ve bi tane daha
Selin : Günaymadın
Bu ne la güneş tutulması felan mı oldu? ?
Ben: Ne var lan
Selin : Knk bugün brş dükkâna gelmiyor . Oh be sonunda yeni gelin gibi kırıtmadığım bi gün olcak
Ben: Ehpeh ahpah uhpuh
Ben : Knk brş kim hhaaaaaa Barış demek istedin galiba
Sırıtan emoji
Selin: Arabayı kim sürecek
Ben:Arabayı bi taraflarım sürer sonra da kaza yaparız o zaman seni Barış bile kurtaramazz
PehpöhpahSelin : Tmm taksiye binek. Bekle yanına geliyom.
Hiç bir şey yazmadan direk yatağın içine girdim Selin girince beni bulamayıp gidecek öh öhm.
İçerden kapı sesi geldi , başka ses çıkmadı, yatağın içinde olmak çok zordu. Birden biri üstüme zıpladı. "Anana para verem Selin " dedim.
Malık vb. şekilde sırıttık. Selin'i de sonunda kendime benzettim yaa. ..
Sonra telefonuma bildirim geldi ve de şimdi bir daha ve bir tane daha …
Şimdi mesajları hiç açasım yoktu bugün mesaj biriktirdim.
Dükkâna giderken taksiye bindik. Taksici bizi soru yağmuruna tuttu :
- Kızlar okuyor musunuz?
+Evet amca
- Evlilik ne zaman?
+ Amca ne evliliği?
- İnsan
- Benim bi oğlum var sizin yaşlarınızda bayaa yakışıklı da okulunu bitirince oda evlenecekmiş. Bir kız bulmuş amma sadece mesajlaşıyorlarmış.
Ahh bu adamı galiba taksi tutmuş bu ne lan lağımdan fışkıran kakalar gibi soru sordu.
Dükkâna gittik. Saat 10 'du. Hemen çalışmaya başladık. Mal gibi dondurma taşıyorduk. Şu masaya iki karışık derkene aklıma o geldi, yani o , sevgilim olan şahsiyet. Belkim de o sevgilim dediğim kişi bir kız ehpehepe çok komik olurdu lan! Kimse kim ama ben ondan hoşlanmaya başladım bilem. .
Oha lan yakışıklı gelmiş . Geçen gün boğa bakışı sendromuna girmişti, şimdi niye geldiyse … Tabi benim nur yüzüme dayanamadı ve geldi :-)
Bana nah dermiş gibi bakarken ben de yanına gidip siparişleri aldım. What a wath? Bugün yanında kimsecikler yoktu .
Gidip " Ne istersiniz " dedim. Bana mal mal baktı ve eğilip " seninle evlenmeyi " dedi
Şeyyy bu biraz erken bir evlilik teklifi oldu. Biraz birbirimizi tanısak diye sorarım geldi amma işte …
Lan valla dedi neyse ona ilk mal gibi bakıyım. Sonra ne yaptığına göre cevap veririm .Dediğim gibi mal mal bakıştık. Sonra onun yanakları kızardı ve "Şey ben şey ka-"dedi. Tabiki de anladım ve güldüm.
Selin'in yanına gittim olanları anlattım ve şöyle dedi " Ben sana dedim ama o sana yazan gizli kişi, sen kanka sözü dinlemiyorsun ama ." Sonra somurttu ben de güldüm sonra karışık bir dondurma hazırlayıp götürdüm ve "Afiyet olsun " dedim. O da " Teşekkürler " dedi. Başımı sallayıp gittim.
Zaten sadece 2 müşteri kaldı . Saat de akşamın 11 'i olduğuna göre kapatma zamanı geldi.
Müşteriler gidince dükkânı kapattık ve eve yürüyerek gittik. Yürürken O bana mesaj attı.
Sevgilim : Nbr
Ben:İyi senden?
Sevgilim : İyi değilim çünkü bugün o yakışıklı çocuğun ne dediğini biliyorum.
Kızan emojiBen:Banane ondan, hem sen onun ne dediğini nerden biliyon? ?? Bi de sen beni mi kıskanıyorsun? ?
Sevgilim 'i Ğ olarak kaydettiniz
Ğ: Doğru sanane ondan?
Ğ:Ben her şeyi bilirim
Ğ : Evet seni kıskanıyorum.
Ben: Madem beni o kadar seviyorsun o zaman beni görüntülü ara! !
Ğ görüntülü arıyor
Hemen açtım , ekrana baktığımda ekranda bir el vardı. Bu el yakışıklının eline benziyordu, hattâ oydu. Ve konuşmaya başladı. Sesini değiştirerek konuştu.
- Seni görüntülü aradım bak
+Aferin, bi de şu olmayan yüzünü göstersen seni daha çok tebrik ediceğim ama sen cesaret edip yüzünü gösteremiyorsun! !
-Gösteriyim mi? Bak sonra pişman olursun.
+ Niye çok mu tipsizsin?
- Yok, o kadar yakışıklıyım ki nazarın değer ölürüm mölürüm , o sebepten.
+ HIMM kesin öyledir. Bi taraflarım yemiyor demiyosun da …
- Dur daa bugün çarşamba , cuma günü buluşucaz
+ Ehheehepeheheh
+ Nerde
- Dükkânda
+İyi, sen bugün dükkâna geldin mi? Hattâ şöyle soruyum, sen İstanbul ' a tatile gerçekten gittin mi? ??
- Hayır gitmedim. Maalesef
+ Niye bana yalan söyledin?
- Bilmem ,beni özle diye
+ Hiç de özlemedim, dükkâna geldin di mi?
- Evet
+ Bir şey sorucam ama doğru cevap vericeğine dair yemin et.
- Sor, öyle yemin ederim.
+ Sen hergün dükkâna gelen y -
Demeden yüzüme kapattı . Onun yakışıklı olabilme ihtimali çoktu, evet o yakışıklıydı galiba, hiç bir fikrim yok o yüzden Selin'e danışabilirim diye düşündüm ama biraz önce ayrıldık. Olsuuun hadi bi mesaj atıyım
Ben:Knk bence varya o
Selin:Evet bence de o yakışıklı
Ben: Zaten cuma günü buluşucağız yaa o zaman bakarız. Şunun şurasında 2 gün kaldı.
Selin: Aynn knk hdi öptm by
Bu ne Selin tuvalete felan mı sıkıştın da kelimeleri ikiye bölüyon …
Ben:Hadi Bye bye
Geleneksel yolculama töreni de sona erdiğine göre tuvaletimi yapmaya gidebilirim.
Arkadaşlar bölümüm nasıl olmuş? Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum. Bana eksiklerimi görmem için sizlerin yardımını almam lâzım. Sizleri ç ook seviyorum. Bu arada beni ve biricik kankamı takip etmeyi unutmayınızz :)
seherkiris
DndErdem
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dondurma Dükkânı
HumorMiray bu yaz tatilinde biricik kankası Selin ile amcası Halil Bey ' in dondurma dükkânını işletecek. Bakalım bu sene yaz nasıl geçecek? ? :-)