Dışarı adım attım ve bir tane daha ses geldi. " Heyy seni bekliyorum "
Tamamen dışarı çıkıp soluma döndüğümde sarı saçlı, kahverengi gözlü, gözlüklü, diş telli birini gördüm. Hayır bu asla Bora olamazdı. Çünkü bana çok yakışıklı olduğunu söylemişti.
O tipsiz şey konuşmaya başladı
- Ee beni nasıl buldun?
+ Sen kendinden yakışıklıyım diye bahsetmiştin, şahsen biraz şaşırdım .
- Biliyorum, yakışıklı değilim ama iyi kalpliyim.
Hiç sesimi çıkaramadım, çok şaşırdım. Bora asla bu olamazdı. Lütfen bu bir rüya olsun!
Beni elimden tuttu ve bir banka götürüp oturttu. Sonra mal gibi sırıttı. Allah ' ım dayanamıyorummm. Bana yardım edin! !
Ve yine konuşmaya başladı.
- Seni çok seviyorum Miray ama arkadaş olarak
+ Nasıl yani?
Mal gibi baktım. Seni arkadaş olarak seviyorum dedi bana, ben nasıl bir işin içindeyim. Neyse şimdi cevabını bekleyelim.
- Gerçekten benim Bora olduğuma inandın mı Miray?
+ Hayır inandım, sen benim Boram değil misin?
- Hayır değilim.Ben Bora 'nın kuzeniyim.
Malık gibi sırıtıyordu. Lan bu Bora değilmiş ya, ay neredeyse mideme iniyordu.
Sonra tabi ki neden böyle bişey yaptığını sormam gerekiyordu.
+Neden böyle bir şey yaptın?
- Ben yapmadım, Bora yaptırdı.
+Neden peki, bo* çukuru
- Tamam şimdi anlatıcam .
- Bora bana 500 lira karşılığında seninle buluşmamı istedi . Ben de kabul ettim. Birazdan Bora gelir zaten devamını ona sorarsın
5 dk sonra
O mal tipsiz yine konuşmaya başladı :
- Bak Bora arkanda
What is bo* name
İnanmıyorum demek mal Bora bana böyle bir oyun oynadı. Neyse zaten arkamdaymış, onu şimdi görüp trip atıcam.
Arkama döndüğümde arkamda yakışıklı vardı. Demek hergün dükkâna gelen o yakışıklı çocuk Boraydı. Vay ağzına
Çok heyecanlandım. Normal olarak , yanıma geldi. .
Kuzeni denilen mala " hadi bizi bi baş başa bırak " dedi.
Çocuk gitti ve Bora yanıma oturdu. Ve konuşmaya başladı.
- Evet sonunda beni gördün.
+Evet ama sen gerçeksin değil mi?
- Gerçek olduğumu ispatlamamı ister misin?
Böyle dedi ve yanağıma bir öpücük kondurdu
+ Bora bu biraz tuhaf olmadı mı?
- Hayır tuhaf olmadı gayet güzel oldu.
+ Seni seviyorum Bora. Başlarda sen ve yakışıklı arasında kalmıştım . Sonra seni seçtim ama sen yakışıklının ta kendisi olduğun için seçimim bi işe yaramadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dondurma Dükkânı
HumorMiray bu yaz tatilinde biricik kankası Selin ile amcası Halil Bey ' in dondurma dükkânını işletecek. Bakalım bu sene yaz nasıl geçecek? ? :-)