Pov. [T/I]
Był wczesny ranek, a ja nadal leżałam na łóżku... Nic mi się nie chciało, nawet ruszyć mojej szanownej do kibla czy coś... Nie miałam na nic ochoty. W końcu wstałam, i podeszłam do szafy po ubrania. Wybrałam krótkie czarne spodenki, szarą bluzkę i czerwoną bluzę. Włosy standardowo upięłam w kok. Zeszłam na dół, żeby zrobić sobie śniadanko... Niestety, w domu był tylko boczek. Sięgnęłam po plasterek, i rzuciłam go na rozgrzaną patelnię. Po chwili było gotowe. Usiadłam na kanapie, i zaczęłam wsuwać śniadanie.
~~~~~~Meanwhile~~~~~~
Pov. Edd
Wstałem, kiedy tylko poczułem zapach smażonego boczku. Ubrałem się i pognałem na dół. Na kanapie siedziała sobie [T/I] z plasterkiem boczku w ustach... Podszedłem do lodówki i ją uchyliłem... BYŁA PUSTA! (Dop. Aut. Koszmar Edda się wypełnił DAM DAM DAM... DAM) Spojrzałem na siostrę, jak na potwora, który pożera mojego najlepszego przyjaciela. Ah, czego się dla siostry nie odpuści...
~~~~~~~~~
Pov. [T/I]
Była już 18:57 (Dop. Aut. o tej godzinie piszę to słowo xd), a ja siedziałam nad biurkiem z ołówkiem w ręce... Edd siedział w salonie z Mattem (Dop. Aut. 😏) i oglądali jakąś komedię romantyczną... Nah, odkąd nie ma Toma i tego komunisty, Edd i Matt się do siebie... Zbliżyli? Nie wnikam w to... (Dop. Aut. Ojjj będziesz wnikać, będziesz 😏) Chwilę tak sobie myślałam, co będę robić, kiedy zakończę studia... Może... Nie, to głupi pomysł... Chociaż... Wstałam i zeszłam do chłopaków na dół, oświadczyć im, co zrobię...
-Hej... Ummm... Edd? Matt?-kiedy to zobaczyłam, wybuchłam śmiechem. Matt tulił się do mojego braciszka, a ten gładził go po włosach... Nah, nigdy ich nie zrozumiem...-Hej, Edd... Matt... Mam wam coś do powiedzenia... A mianowicie... Ja... Idę do wojska- na te słowa Edd zbladł, a Matt patrzył się na mnie jak na ducha... Czy powiedziałam coś źle? W każdym razie...
-Idę do wojska-powtórzyłam i weszłam na górę do pokoju, żeby znaleźć numer telefonu do mojej przyszłej pracy.~~~~~
ELO, oto pierwszy rozdział Tord z Reader xd.... Potem pokaże się kolejny rozdział, bo teraz jem xd
CZYTASZ
Krwawy Lider (Tord X Reader) [ZAKOŃCZONE]
RomanceKontynuacja książki "Pamiętnik" mojego autorstwa... Jest to książka dla osób, które na zakończenie wybrały Torda...