Κεφάλαιο 5.

34 9 5
                                    

Βάζω λίγο από το άρωμα μου και παίρνω στα χέρια μου το μικρό τσαντάκι που πρόκειται να πάρω μαζί μου στη βόλτα με τον Στέλιο. Βγαίνω από το δωμάτιο μου και κοιτάζω την μορφή μου στο μεγάλο καθρέφτη του διαδρόμου. Φαίνομαι,όμορφη.

Ακούγεται η πόρτα να κλείνει,σήμα πως ο Νίκος βρίσκεται στο σπίτι. Τον βλέπω να στέκεται στην αρχή του διαδρόμου και με παρακολουθεί.

«Για που το βάλαμε;» Ρωτάει κοιτώντας με.
«Για μια απλή βόλτα.» Του απαντάω ήρεμα.
«Μόνη σου;» Ρωτάει στη συνέχεια.
«Όχι.» Λέω μόνο.
«Τότε;» Επιμένει.
«Με τον Στέλιο.» Δίνω την απάντηση μου.
«Μάλιστα.» Λέει και με προσπερνάει για να μπει στο δωμάτιο του.

Πηγαίνω προς το σαλόνι και κάθομαι στον διθέσιο καναπέ. Ανοίγω το κινητό μου χαζεύοντας διαφορά στο διαδύκτιο. Ένα μήνυμα εμφανίζεται από τον Στέλιο ενημερώνοντας με πως βρίσκεται στην είσοδο της πολυκατοικίας και με περιμένει. Πηγαίνω προς την πόρτα την ανοίγω και μόλις βγω την κλείνω,από μέσα όμως ακούγεται η φωνή του Νίκου που μου εύχεται «καλά να περάσεις».

Αποφασίζω να κατέβω από τα σκαλιά μιας και μένω στον πρώτο και δεν είναι πολλά. Μόλις φτάσω στο τέλος αντικρίζω τον Στέλιο στην είσοδο με τον πιο όμορφο χαμόγελο να με περιμένει.

«Πόσο όμορφη.» Λέει με θαυμασμό.
«Σε ευχαριστώ πολύ Στέλιο.» Λέω ντροπαλά κοιτάζοντας κάτω και όχι εκείνον. Με τα δυο του δάχτυλα σηκώνει το πιγούνι μου με αποτέλεσμα οι ματιές μας να είναι ευθεία. «Μη ντρέπεσαι,αυτή είναι η αλήθεια και οφείλω να στην πω. Είσαι υπέροχη.» Στα μάτια του αντικρίζω ειλικρίνεια.

«Σε ευχαριστώ και πάλι.» Απαντάω θερμά.
«Τι λες; Πάμε;» Ρωτάει εκείνος.
«Πάμε!» Του λέω και αρχίζουμε να κατευθυνόμαστε στο μαύρο αυτοκίνητο που είναι σταθμευμένο έξω από την πολυκατοικία. Ανοίγει την πόρτα του συνοδηγού για εμένα και κάθομαι στο κάθισμα. Κλείνει για εμένα την πόρτα και κάνει τον γύρο του αυτοκινήτου για να κάτσει στη θέση του οδηγού.

Βάζει μπροστά την μηχανή του αυτοκινήτου και αρχίζει να οδηγάει. Κοιτάζω κάθε του κίνηση. Ο Στέλιος είναι πολύ όμορφος άντρας,τα χαρακτηριστικά του είναι πολύ όμορφα. Σήμερα,πέρασε από την καφετέρια οου δουλεύω με την αδερφή του και μου ζήτησε να βγούμε να φάμε σε ένα εστιατόριο. Δέχτηκα αμέσως!

Τον έχω συμπαθήσει πολύ και βρήκα σαν ευκαιρία την βόλτα αυτή για να γνωριστούμε καλύτερα.

Τα δεδομένα άλλαξαν.Where stories live. Discover now