Derin bir nefes alıp Michael'ın evinin ziline basmaya hazırlandım. Buraya kadar gelmiştim, evet, ama o kapıyı açınca ne diyecektim?
Bunu daha önce düşünmeliydim.
Zile kısaca bastım. Belki duymazdı, kapıyı açmazdı ve ben evime dönerdim? Eminim karşısında heyecanım yüzünden saçmalayacaktım. Benimle konuşmak istemeyecekti.
Ah, tanrım. Kapıyı açtı.
"Luke?" Soru sorar gibi konuştu.
"Luke mu? Kendimi Ashton sanıyordum."
"Salaksın," deyip güldü. Siktir, çok güzel gülüyor. "İçeri gir."
Başımı sallayıp içeriye girdim. Ne diyeceğimi bilmiyordum.
"Yüzyüze konuşmaktan utandığını söylemiştin." dedi.
"Hala utanıyorum ama sanırım bunu bir gün yapmalıydım ve işte, yaptım." Evin içerisini inceliyordum. Michael'ın, Crystal'ı onun parası için kullandığını söylediğini hatırladım. Sanırım Michael'ın durumu fazla iyiydi. Böyle bir ev gerçekten pahalı olmalıydı.
"Sıkılıyordum," dedi "Beni eğlendirsene."
Ona döndüğümde sırıttığını gördüm.
"Nasıl?" dedim. Onu nasıl eğlendirebilirdim ki?
Koltuğa oturup eliyle bacağına iki kere vurdu, "Kucağıma çıkmak istediğini, ama bunu yapamayacağını söylemiştin. Çünkü sevgilim vardı." dedi.
Ben de sırıtmaya başladım, "Şu an bunu yapmamam için bir sebep yok."
***
bir günde 3 bölüm yey
diğer bölüm smut
onu da yarın atarım
17. bölüm final