😺 1 😺

1.8K 180 37
                                    

"Çok güzelsin.. Bir kadehle daha da güzelleşmeye ne dersin?" sözleri ile kadehini kıza uzatmışken araya giren bir başka el içkiyi kaptı. Omzuna yaslanarak sarhoşluğuna bir kadeh daha ilave ederken kendisine ters bakışlar atan gence yakınlıklarına dolan gürültünün arasında bağırarak söylendi.

"Jaewoo, bence kuzenin ağzımıza s.çacak abi! Parti ayağına evini mahvettik!"

Genç, omzundaki eli ittirip ilgisinden yoksun kalarak sıkılan kıza döndü.

"Öyle bir şey olmayacak. Bu gece bizim gecemiz ve ayık kaldığımız sürece eğleneceğiz." 

Kız yeniden kazandığı ilgi ile gülücükler saçınca kolunu beline doladı ve onu dansa çekti. Ağır şarkı birden hareketlenmiş ve salınan bedenler de müzikle birlikte savrulurcasına canlanmıştı.
Diğeri ise kaptığı kadehin dibini bulunca bir başka masaya yöneldi. Masada dikilen oğlanı görünce keyfi yerine geldi. Önündeki çerez tabaklarından birini kendine çekti ve boştaki diğer kadehe uzandı.

"Şu kız, dansa kaldırman için bakışları ile resmen sana lazer ışınları fırlatıyor dostum."

Oğlan o tarafa bakma lüzumu bile duymadan omuzlarını silkti.

"Ne zaman kızlarla dans ettiğimi gördün?!"

Diğeri bir kahkaha saldı. Bir an dengesini kaybederek geriye sendelediyse de masaya tutunarak ayakta kalmayı başardı. Bunu da canı sıkılan oğlana bir kadeh kaldırarak kutladı.

"Doğru. Herifçi olduğunu unutmuşum KyungSoo. Gaysin filan ama eğlenceli adamsın hee!"

Oğlan ona gözlerini devirdi. Fırlattığı bir çerez omzuna çarparak yakaları açık gömleğinden içeri düştü. Ama diğeri bunu farkedemeyecek kadar sarhoştu. Bir ara göğsünü kaşıdı, sonra içki ile belirginleşen göbeğini.  Muhtemelen çerez, gömleğinin içinde yol almaya devam ediyordu. KyungSoo onu kısık ve sarhoşluğu ile bulanık bakışlarının gerisinden izledi. Eğer tarzı olsaydı gömleğinin üzerinden parmakları ile çerezi teninde arayışından etkilenebilirdi. Bunun için yeterince sarhoştu. Lakin çiğ tavuğa duyabileceği iştahtan fazlasını duymuyordu arkadaşına. Evet arkadaşlarını kesmekte bir sakınca görmüyordu. İyi bir arkadaşlığın aşka dönüşmesine hayır diyecek değildi. Fakat tek gecelik ilişkiye dönüşmesi baş edemeyeceği bir durumdu.

İşler kontrolden çıkmadan kalabalığı aralayarak baş ağrısını yumuşak bir yastıkla dinlendirebileceği bir oda aradı. Kapalı kapıların ardında aradığını bulduğunda el değmemiş odada gezinmek onu bir parça huzursuz etti. Gizli bahçeye, yasak bölgeye girmiş gibi bir tedirginlik yatağa uzanıncaya değin tenini karıncalandırdı. Gözleri kapanınca o da kayboldu. Sarıldığı yastığa sinmiş tatlı meyve kokuları onu kolayca uykuya çekmişti. Sonra partiden kalan gürültü de kesildi. Rüya bile görüyordu. Daha önce sarhoşken rüya gördüğünü hatırlamıyordu. Bu kez her şey o kadar canlı ve gerçekçi idi ki, sıcacık kolların onu sıkıca sardığını ve güzel koktuğunu söylediğini hatırlıyordu. Yüzünü görememişti, fakat yumuşacık sesi ılık nefesinden saçlarında esiyordu. Göğsüne yasladığı başı ağır kalp atışlarında, sancısından kurtulmuş bir başka rüyaya bile dalmıştı.

🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈

Değerli Ridırs😗

Söz verdiğimiz üzere Bayramlık fic.ayemize başladık😌
Lakin Bayram kadar kısa ve tadında olacak bir fic🤑
Aynı zamanda her şeyden biraz biraz olacak bir fic🙄
Drama bağlamamak için zor tutuyorum kendimi😐
Bayram bayram üzmeyelim şimdi okurcukları😌
(Bayram bayram âh almayayım demiyor da🛐)

Belediyemiz Siz The United KaDi State halkı için
özveri ile çalışıyor😏

Her şey FoodLovers kapıl
KaDi için😍

Her şey FoodLovers kapıl KaDi için😍

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kişke biri bu isimle KaDi fic.ayesi yazsa😍
FoodLovers🤑
🥘🍲🥗🍚🍛🍜🍝🍱

Bölüm uzunlukları içeriğe göre değişiyor 😏
Bu ne kısa olmuş demeyelim🛐

Kedi böyle istedi..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin