😺 4 😺

1.3K 158 35
                                    

Jongin bir daha o günkü kadar cehennem bir gün ve gecesinden sabahına o kadar huzurlu bir uyku çekemediği günü kaç günle geride bırakmıştı.

Yeni bir projeye odaklanmıştı, önceki projesini çalan arkadaşının aramalarını da görmezden geliyordu. Nihayetinde dünya yuvarlaktı, yeni bir yirmi dörtlük devre girdiğinde yeni umutlar veriyordu. Yani kedi böyle şeyler söylüyordu.

'Devam et, Nini.. Yola devam et..'

Eline bir pati vuruşu kadar sıcak sözler duyuyordu kalbinden. Biri başını okşuyor gibi oluyordu ya da bir kediyi boynundan okşamak gibi..

Yeni deneyi için programın yazılımına odaklanmıştı. Stresli olduğu zamanlar laboratuvarın her yerinde kediler dolaşıyor gibi olurdu. Ondan bir şeyler isterlerdi. En çok da uyuması için mırıltılı sesler çıkarırlar, Jongin'in titreyişleri dininceye değin susmazlardı.

"Hey kuzen! Evinin yolunu unuttun galiba!"

Odasına dalmış masasını karıştıran Jaewoo'ya dikkatini veremeyecek kadar monitöre kilitlenmiş çalışmamakta ısrar eden deneydeki arızayı bulmaya uğraşıyordu. Yeni değişkeni bir türlü kabul etmeyen program yüzünden öğle öğününü de atlamıştı. O şey her ne ise avucunun içinde tutuyormuş gibi hissediyor lakin orada olduğu halde arızayı bulamıyordu.

"Laboratuvarda yatacak kadar işine düşkün olman midemi bulandırıyor kuzen.."

"Yatağımdan uzak dur Jaewoo!"

Jaewoo uzandığı yatakta ondan yana dönerek elini okşarcasına yastıkta gezdirdi.

"KyungSoo ile sarmaş dolaş uyurken hoştu ama değil mi kuzen?!"

Jongin, kızaran yüzünü monitöre eğdi ve olmayan şeyleri aramaya koyuldu.
Fakat Jaewoo kızaran kulaklarda aradığı ilgiye ilk işaretleri yakalamıştı.

"KyungSoo'nun evinde tesisat patlamış ve dairesini su basmış."

Jongin'inin kaşları çatıldı. Eli çenesine gitti, okşadı. Arızalar bitmiyordu ki!

"Yazık olmuş." dedi. Jaewoo hala istediği ilgiyi alamadığı için sıkılmıştı, yine de devam etti.

"Tek kişilik apartta kalıyordu. Apart sahibi hasarı gidermenin uzun zaman alacağını söylemiş. Kalacak yer arıyordu bu yüzden."

Jongin artık ekrana boş boş bakıyordu. İki eli de yanaklarını sarmış, kedilerini dinliyordu. Kediler isteklerinde ısrarcıydı ama bu mesele tek yönlü değildi.

"Bir ay kalacak bir yer bulsak güzel olurdu. Apartlar bir aylığına oda vermek istemiyor. Dönem ortası olduğu için yurtlar da dolu."

Jongin kuzenine döndü. Çatık kaşları ile kararan bakışları uykusuz ve düşünceli görünüyordu.

"Sadece bir aylığına ise.." tereddütü ile durdu. Çünkü Jaewoo oltasındaki hareketliliğe uyanmış balıkçı gibi tüm dikkatini ona vermişti.

"Yani durumuna üzüldüğüm için diyorum. Eğer isterse bende kalabilir. Bir ay dedin değil mi? Ben zaten çoğu zaman laboratuvardayım. Herhangi bir ödeme yapmasına da gerek yok. Zaten şu arıza ile epey masraf çıkmıştır ona da.."

Kedi böyle istedi..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin