Przed wyjściem z restauracji, poprosiłam jedną z kelnerek, aby poszła za mną. Stanęłam obok budynku i odwróciłam się w jej stronę.
- Posłuchaj... - zaczęłam.
- Nie smakowało coś pani? - zapytała z wyraźnym przejęciem. - Natychmiast pójdę do kuchni i to zgłoszę.
- Nie przerywaj mi - powiedziałam ostro.
Spojrzała na mnie zaskoczona i powiedziała:
- Przepraszam.Włożyłam rękę do torebki i wyciągnęłam pojemnik z tabletkami, które zażywam, gdy mam problemy ze snem. Po śmierci Daniela, często śniły mi się koszmary lub w ogóle nie mogłam zasnąć, więc lekarz zalecił mi, abym brała je w sytuacjach kryzysowych. Teraz takiej sytuacji nie było, ale potrzebowałam tych tabletek bardziej, niż zazwyczaj. Moja siostra musiała zniknąć na kilka godzin.
- Nie wiem, jak to zrobisz, ale panna młoda musi to zażyć - powiedziałam wręczając jej mała tabletkę.
- Słucham? - zapytała przestraszona.
- Rob, co mówię, a nikt nie dowie się o incydencie, który miał miejsce jakiś czas temu - zagroziłam jej.
Obserwowałam kelnerki, odkąd weszłam do środka restauracji. Szukałam odpowiedniej, aby wykonała powierzone przeze mnie zadanie. Zauważyłam, jak jakiś mężczyzna krzyczał na tę dziewczynę, a następnie zabrał z kasy pieniądze. Wtedy wiedziałam, że ona będzie idealna.
- Zwrócę pieniądze, które zabrał twój znajomy - powiedziałam. - A dodatkowo dostaniesz spory napiwek, jeśli dobrze się spiszesz.
- Nie mogę tego zrobić - protestowała i wysunęła rękę, aby oddać mi tabletkę.
- W takim razie będę musiała powiedzieć twojemu szefowi, że z jego kasy zniknęły pieniądze - powiedziałam i zrobiłam kilka kroków w stronę restauracji.
- Zgadzam się! - krzyknęła.
Uśmiechnęłam się do siebie i nie odwracając się do kelnerki, wróciłam do środka. Usiadłam na swoim miejscu i spojrzałam na parkiet. Bella tańczyła teraz z naszym tatą.
- Gdzie ty byłaś? - zapytał David.
- W toalecie - odpowiedziałam.
- Znowu? - zdziwił się. - Masz problemy z pęcherzem i mi o tym nie powiedziałaś?
Wzruszyłam ramionami i nic nie odpowiedziałam.
- Oddalamy się od siebie - powiedział robiąc smutną minę.
- Oddam ci kawałek mojego ciasta i wtedy...
- Zgoda! - krzyknął nie dając mi dokończyć zdania.
Tak łatwo go udobruchać...
Poszukałam wzrokiem kelnerki, której powierzyłam zadanie i obserwowałam jej działania. Poszła na zaplecze ze szklanką, z której piła Bella. Dziewczyna wiedziała, co robi. Po chwili wróciła i odstawiła naczynie na swoje miejsce. Gdy na mnie spojrzała, kiwnęłam lekko głową, a ona odwzajemniła gest. Teraz tylko pozostało czekać, aż tabletka zacznie działać.
Goście bawili się na parkiecie, a zespół nie robił żadnej przerwy. Impreza trwała w najlepsze.
- Zatańcz ze mną - powiedział David.
- Nie wygłupiaj się - powiedziałam biorąc łyka alkoholu. - Nie umiem tańczyć.
- Tańczyliśmy razem w szkole. Przypomnij sobie - powiedział i podał mi rękę.
CZYTASZ
Uwieść męża siostry
RomanceEmma i Bella to siostry. Wychowywały się razem, ale jedna nienawidzi drugiej. Nie potrafi patrzeć na jej szczęście i robi wszystko, aby mu zapobiec. Podczas ślubu starszej siostry, Emma wpada na pewien pomysł, który natychmiast postanawia wprowadzić...