„Ovo je lijepo. Hvala ti Niall.“
Rukama sam zagrlila Nialla oko vrata i glavu zagnjurila u njegovo rame. Nasmijao se i bacio se na leđa tako da sam i ja pala na njegovo naručje u visoku travu. Polje suncokreta pružalo se cijelim obzorom pružajući prekrasan sjaj jedino usporedivim sa sunčevom svjetlošću koja nas je milovala po obrazima.
„Onda sviđa ti se moj rodni grad?“
Preokrenuo se na bok i zarobio svoj pogled s mojim i dalje držeći jednu ruku oko mog struka a na drugu se oslonio . Lagani povjetarac mrsio je njegovu kosu dok sam je ja prstima namještala. Vjetar ju je svaki put pokvario pa sam laganim pokretima prstiju je neprestano popravljala.
„Predivan je Niall“
Mullingar je zaista divan grad. Na Niallovo nagovaranje smo odlučili posjetiti grad koji je u kolovozu odisao veseljem i radošću samim tim što su održavani razni sajmovi.
„Zašto me stalno zoveš imenom.“ Čelo mu se namrštilo a slabi sjaj je prešao preko oceanskih očiju. Od same blizine sam mogla primjetiti svoj odraz u njegovim očima.
„Oh oprosti, nisam znala da ti smeta“ Nasmijao se i palcom prešao preko mog obraza. Lagani trnci su obuzeli moje tijelo na što sam zadrhtala i izmamila njegov osmijeh.
„Ne smeta, samo me zanima“
„Sviđa mi se tvoje ime“Blago peckanje u obrazima me podsjetilo da se crvenim pa sam spustila pogled na njegove usne.
„Samo ime ? Meni se sviđa sve na tebi“ Nasmijala sam se i legla spajajući naša tijela u jedan strastven zagrljaj. „Hoćemo dalje? Cirkus je u gradu“
Ustao se razdvajajući nas i pružio mi ruku koju sam primila i ustala se. Naslonila sam se na njega a on je spojio naše usne.
„Sviđaš mi se Niall“
(…)
Zadivljeno sam gledala u ovu malenu arenu koja je vrvjela ljudima. Reflektori su se vrtjeli osvjetljujući svaku osobu koja je preciznim pokretima radila svoju točku. Balerina je na užetu radila graciozne pokrete izmamljujući oduševljene uzdahe od cijele publike. Niall se osobito potrudio da budemo u prvom redu
„Baloni“ Oduševljeno sam rekla kad se mreža koja do tada nije bila primjećena spustila te ispustila stotine balona. Balerina se okrenula za zadnji put i nestala među gomilom šarenila. Šarenilo je prekrilo podove a onda se i čuo glas voditelja koji je laganim koracima koračao po užetu. Smiješni niski čovjek s cilindrom na glavi i štapom u rukama se predstavio kao šef cirkusa. Niallova ruka se spustila do moje te je isprepletao naše prste. Nasmiješila sam se i poljubila ga u obraz a onda se okrenula prema klaunima koji su izlazeći nasmijavali publiku. Jedan je došao do nas i predao mi stručak balona. Nasmijala sam se a on me kao dijete podragao po obrazu i okrenuo se. Imaginirano svađanje je izazvalo navalu smijeha a ja sam u svom tom ludilo zaboravila na vrijeme.
Niall je jače stisnuo moju ruku a drugom me zagrlio preko ramena. Sljedeća točka su bili žongleri koji su mi se posebno dojmili. Moj osmijeh bi vjerojatno i dalje trajao da napadajem kašlje nisam primijetila crvene kapljice na mom dlanu.
„Nešto nije u redu?“ Niall je vrelim dahom prošaptao na moje uho na što sam se okrenula prema njemu uz jedno ’ sve će biti uredu '
Trubači su počeli glazbu.
(…)
„Dolaziš?“
Niallov glas je dopirao iz dnevne sobe hotela u kojem smo se nalazili. S rukama na wc školjki održavala sam ravnotežu izbacujući sadržaj iz sebe. Blago crvenilo krvi se pojačavalo svakim jačim kašljem. Vid mi se mutio pa sam posrnula padajući na hladne pločice hotelske kupaonice.
„Lora?“ Kucao je na vrata „Jesi dobro? Otvori mi .“
Ustajući se , soba se vrtjela a zvjezdice su plesale oko moje glave.
„Dobro sam, stižem brzo. 5 minuta“
Uzela sam drhtavim rukama četkicu za zube i suočila se s blijedom djevojkom. Plava kosa neuredno je padala u pramenovima a oči su obrubljene crvenilom podsjećale su na narkomane. Laganim pljuskanjem vode sam se umila a onda nabacila laganiji osmijeh na lice, tek toliki da Niall se ne zabrine previše.
Koraci pod mojim salonkama su lagano klapali da se Niall s velikim osmijehom okrenuo prema meni. Tanjur koji je držao u rukama je spustio na stol a onda došao do mene.
„Lor?“
Skupivši snagu nasmijala sam se , pretvarajući se da sam dobro i zanemarujući laganu slabost.
„Hej. Što to miriše?“ Niall se sumnjičavo nasmiješio a onda me uhvatio pod ruku i sjeo za stol.
„Špagete , moj posebni recept.“
Uzela sam vilicu u ruke i miješala hranu. Zamamno je mirisala kao i ukus njen , ali onaj gorki okus metala mi je još uvijek zauzimao okusne pupoljke.
„Ako ti se ne sviđa, ne moraš jest“ Niallov glas, pomalo razočaravajući me trznuo iz misli. Izbjegavao je moj pogled gledajući kroz prozor.
„Sviđa mi se, samo sam umorna.“
„Dođi“
Niall se ustao odguravajući tanjur od sebe i povlačeći me u sobu. Sjeo nas je na krevet, preciznije mene je polegao i ušuškao u jorgan.
„Oprosti mi Niall“ Bile su moje zadnje riječi prije sklapanja očiju i tonjenja u san.
NAKON 10 SATI
NIALL POV
„Lora?“ Otvorio sam vrata želeći da provjerim da li još uvijek spava. Zabrinjava me. U sobi sam jedino pronašao krevet s preokrenutim plahtama. A ona? Ona je stajala na prozoru gledajući u nebo.
Okrenula se prema meni uz osmijeh. Njen ten je izgubio boju, mijenjala ga je blijeda put. Plava kosa je raštrkano stajala a ona ju je nemarno popravljala.
„Dođi“ Potapšala je rukom na klupicu kod prozora pozivajući me da dođem do nje.
Sjeo sam na mjesto pokraj nje i uzeo njenu ruku u svoju. Povukao sam ju prema sebi i spojio naše usne. Bio je to nježan poljubac. Lagan kao pero, ali prepun ljubavi.
„Lora, želim da budeš moja“ Njene oči obuhvatio je lagani sjaj dok su joj se usne izvijale u osmijeh.
„Tvoja sam“ Ustala se i sjela u moje krilo obujmujući rukama moje lice.
„Želim da mi budeš cura“ uhvatio sam ju rukama oko struka i naslonio svoje čelo na njeno „ volim te Lor „
„Niall, ostat ćeš povrijeđen“
Zbunjeno sam odmahnuo glavom ne želeći razumjeti što mi je rekla.
„Da li je to da ili ne?“
Okrenula je glavu prema prozoru gubeći pogled u daljini.
„Da“ Tiho je šapnula a onda me zagrlila stapajući nas u čvrst zagrljaj. Njen lagani miris me obuzeo i spojio sam naše usne, tako gladan njenih. Njene ruke su upletene u moju kosu čupkajući moje pramenove i uzimajući mi lagane uzdahe.
Moje ruke se radile kružne pokrete po njenim leđima a ona se lagano uzdigla i sjela na mene stavljajući noge oko mojih bokova. Moje vrele usne i njene hladne radile si tako skladnu simfoniju. Kao da su rađene jedne za druge u mjeri. Trznuvši se Lora se ustala i potrčala u kupaonicu ostavljajući me omamljenog na prozoru. Škljocaj zaključavanja vrata me trznuo te sam potrčao i par puta udario od vrata želeći ih otvoriti a jedino što se čulo na tu moju reakciju je bilo 'želim kući' s druge strane vrata od moje krhke djevojke. Moje. Moje.
DO KRAJA SU JOŠ 4-5 NASTAVAKA. KOMENTIRAJTE ŠTO MISLITE O PRIČI I LIKOVIMA. DA LI ŠTO DA MJENJAM?
YOU ARE READING
GIVE ME LOVE/OBEĆANJE /n.h./
FanfictionOna je znala da joj je došao kraj.Smrt je došla po svoje.On nije želio u to vjerovati.Vjerovao je da će se ona izvući. Ona je željela sreću a on joj ju je omogućio.Da li je njegova ljubav dovoljno velika da je spasi? A da li je ona njegova bitna živ...