A korábbi gyerek újfent.
Utál élni, de meghalni sem akar. Szimplán csak nem akar létezni, viszont az a halállal érhető el, azt meg nem akarja. Komplikált helyzet ez.
Megkísérelt már öngyilkosnak lenni, elbukott. Testét ezernyi apró vágás borítja, így sosem meztelen.
Utál mindent. Az embereket, a világot, az univerzumot. Meg akar szűnni, de nem teheti, mert nem hagyhat itt senkit. Sokaknak van szüksége rá, holott nem érti miért.
Családjának? Miért?
Barátainak? Miért?
Tanárainak? Miért?
Nem lenne egyszerűbb megölni magát és kevesebb problémát okozni?- Nem vagy probléma.
Persze-persze, Donald Trump meg nem festi a haját, az épületbontást alulról kell kezdeni, a spagettit meg kanállal esszük.- Ha probléma lennél, már szóltak volna.
Úgy, ahogy szólnak, ha rendezetlen valakinek a haja, lenn van valakinek a slicce és valakinek kilóg a ruhájának a címkéje?- Miért lennél probléma?
Mert létezem - gondolja a gyerek. -
A probléma nem velem van, mármint... Én vagyok a probléma.- Menj el pszichológushoz.
Minek? Hogy gyógyszerekkel tömjék és ne érezzen? Ugyan...
A fájdalom élteti, nem tud boldog lenni. Nem is érti azt, hogy boldogság.- Azt érezni kell, nem érteni.
Nem érti. Nem érzi. Nem tudja.Mission impossible.
- When I go into the ground you gotta bury me bury me face down - énekelte teljes átéléssel. Mások hallgatják, de nem értik ki, mi is a gond. Ugyanúgy, néznek, de nem látnak.
- I talk to myself-self I think I need help-help so what if I'm no-no-no-not okay I'm no-no-no-not okay? - vált másik dalra.
Elcsendesedett, lámpa leoltva, mikrofon csattan a földön, függöny levonva, ő élettelenül elterül a színpadon.
ESTÁS LEYENDO
baj van ✓
De Todo„Ha úgy érzed, hogy valami nem stimmel, mondd el valakinek! Nem vagy egyedül. Nem a te hibád, hogy így érzel. És van segítség!" Jennifer Niven 180604-180818