Motanul Noir's pov.
Ajung la acel spital si strig dupa un doctor. Ma vede o asistenta si zice sa o pun pe targa. Dupa ce am pus-o pe Matinette pe targa am plecat, dar doar ca sa ma prefac in Adrien. Ma ascund dupa un copac si ma detransform. Fug spre spital. Acolo intreb unde este Marinette Dupain-Cheng(s-ar putea sa ii fi gresit numele asa ca va rog nu ma bateti)......Eu: Unde este Marinette Dupain-Cheng?
Asistenta:Etajul 1, Salonul 3.
Eu:Va multumesc.Cand ajung spre salonul ei, vad ca iese un doctor ma duc si il intreb.
Eu:Buna ziua! Cum se simte? Spuneti-mi va rog ca este bine!
Doc: Mai intai va rog sa va calmati! Domnisoara nu se simte foarte bine. Am reusit sa ii indepartam glontul si a avut foarte mult noroc. Glontul mai avea 1 centimetru fata de inima si putea sa moara. Dar in tot acest timp a intrat in coma si depinde numai de ea sa se trezeasca. Daca nu se trezeste in 3 saptamani o vom deconecta de la aparate.
Eu: Pot intra sa o vad?
Doc: Desigur dar nu uitati sa ii anuntati parintii.
Eu: Ok. Va multumesc.Intru si o vad....atat de firava, atat de frumoasa chiar daca are aparate pe ea. Ma asez pe scaunul care se afla langa pat, ii iau mana si o pun intr-a mea.
Eu: Marinette....te rog trezeste-te! Acum depinde doar de tine....te rog! Sti ca nu pot trai fara tine! Numai tu imi aduci zambetul pe buze in fiecare zi. Numai tu ma faci sa rad cand sunt trist! Dar sper ca intr-o zi sa te indragostesti si de Adrien Agrese, nu doar de Motanul Noir!
Vad ca nu se intampla nimic asa ca plec la parintii ei sa le dau vestea. Nu va puteti inchipui cat de tristi erau dar le-am promis ca voi fi aproape de Marintte mereu.
Dupa 3 saptamani
Marinette inca nu s-a trezit si azi trebuie sa o scoata de la aparate. Offf...viata este asa cruda. Niciodata nu mi s-a intamplat asta. Nu stiu cum o sa fie viata mea fara ea.....Pornesc spre spital cu parintii lui Marinette. Ajung acolo si o vad pe ea...era inca conectata...ne trebuia un miracol. Cand doctorul veni spre ea pentru a deconecta aparatele, Marinette deschise ochii. Nu pot sa cred...am fost atat de fericit. Am mers la ea si dupa ce doctorul a deconectat aparatele pentru ca se simtea bine nu de alta, am imbratisat-o atat de tare si cu lacrimi in ochi. A trebuit sa mai stea 2 zile in spital pentru anumite analize sa vada daca o externeaza.
Dupa 2 zile chiar eu am mers la Marinette si am ajutat-o sa plece de la spital. Am dus-o acasa si eu am plecat.
Marinette's pov.
Adrien a fost atat de grijuliu cu mine in tot acest timp. Nu stiu cum as putea sa ii multumesc. Stateam in camera pana cand aud ceva afara. Merg sa vad ce este. Ajung pe terasa. Nu era nimeni. M-am intors in camera dar ce sa vezi..cineva era deja acolo.Eu: Motanul Noir? Ce faci tu aici....spun cam surprinsa.
El: Pai te asteptam domnita mea.
Eu: Pentru?
El: Pentru a vorbi.
Eu: Bine....despre ce vrei sa vorbim? spun asezandu-ma in pat.
El: Cum te simti?
Eu: Mai bine dar de unde sti ca nu eram bine?
El: In timp ce erai in bratele mele, in balta de sange, te-ai detransformat.
Eu: Deci sti ca eu sunt Buburuza?!
El: Exact! Dar stai calma va ramane secretul nostru.
Eu: Iti multumesc mult...
El: Dar sti ce mi-ai spus atunci?
Eu: Nu mai tin minte....ti-am spus ceva important?
El: Mi-ai spus ca ma iubesti!
Eu: *rosesc* si imi las capul in jos.
El: Hey....nu trebuie sa te rusinezi...spune in timp ce venea spre mine. Atunci imi ia capul intre palmele lui si ma saruta.Ne despartim din cauza aerului si el imi spune:
El: Am ceva pentru domnita mea...
De la spate scoase o cutiuta si mi-o da. O deschid si vad ca este un lantisor pe care scrie ,,I love you".
Eu: Motanel....asta simti si tu?
El: Normal Biga-Boo!!!Spune si ma saruta. Ne despartim si dupa mi-l prinde la gat.
El: Te iubesc mult Marinette!
Eu: Si eu motanel....dar...
El: Exista si un dar?
Eu: Dar....nu pot sti cine esti sub masca?
El: Inca nu. Dar stai calma poti avea incredere in mine. Imi pare rau dar acum trebuie sa plec. Sa sti ca o sa te mai vizitez. Pa
Eu: Pa...❤❤❤
CITEȘTI
Miraculous: Buburuza si Motanul Noir (Varianta originala 99%)
FanfictionAceasta carte este facuta dupa o varianta originala. Sper sa va placa. Enjoy!!!???