CAPITOLUL 8

126 12 2
                                    

-DUPA WEEKEND-
Marinette's pov.
Ufff.... weekend-ul acesta a fost foarte super si obositor. Am mers cu prietenii mei in multe locuri distractive!!! Am mers la  Parcul de Distractii, la Disney Land, am mers si la locul nostru.....am facut un picnic....a fost super!!!!

Dar acum....scoala....eu trebuie sa duc macheta cu razboiul acesta la scoala...sper doar sa nu ma impiedic si sa o stric...am lucrat mult la ea. Si cam asa arata:

(Doar ca in varianta mai mica

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

(Doar ca in varianta mai mica.... nu pot cara asa ceva!!!)

Tikky: Marinette!!! Trezeste-te!
Eu: Da Tikky....imediat....
Ma duc la baie si imi fac rutina, ma imbrac in ceva comod o iau pe Tikky si plec spre scoala cu macheta...sa speram ca nu o sa o distrug....

Pe drum ma intalnesc cu Alya si Nino. Ma impiedic de piciorul lui Nino...dar ce sa vezi de nicaieri apare Adrien. Alya prinde macheta, iar Adrien pe mine...ce sa zic..

Eu: Vai, mersi mult Adrien!!!
Adrien: Nu ai pentru ce!!!
Alya: Offf...Marinette...trebuie sa fi mai atenta, iar tu Nino, tineti piciorul acasa....
Nino: Pai nu am cum....altfel ma pot impiedica eu...
Toti: 😂😂😂

Intram in clasa. Vedem ca noi suntem singurii ce au facut  macheta....macar suntem originali...
Orele trec repede. A venit si ultima ora...istoria...pentru ca noi facem 2 ore pe saptamana istorie....vineri si luni.. mdaahhh..... pana acum sunt plictisita...am ascultat cum toti spun aceeasi chestie.... urmam noi. Mergem in fata clasei si punem macheta pe masa ce era pregatita inainte.
Povestim ce povestim si deodata Chloe o intreaba pe dna profesoara:
Chloe: Am nevoie la baie ma pot duce?
Dna: Sigur.

Se ridica din banca si ,,din greseala" darama macheta de pe masa. Aceasta cade siiii....se distruge. Soldatii erau rupti, turnul cazuse iar, acoperisul castelului se dezlipise.

Chloe: Upsss...imi pare rau....sau NU....HAHAHAHAHA.
Eu:...... nuuu...proiectul...
Dna: Stati calmi copii. Aveti o nota mare! Mi-a placut fiarte mult! Iar tu...domnisorico uesi din sala mea!
Chloe: Tatal meu este primarulul acestui oras! Te poate da pe tine afara din clasa asta si din scoala asta! Asa ca zi mersi ca nu ii spun!
Eu: Cum indraznesti sa spui asa ceva!!! De mine te poti lua Chloe dar de ceilalti nu!! Nu te mai crede printesa din povesti pentru ca nu esti!!! Esti doar o fitoasa ce se crede perfecta!!! Dar uite ca nu esti!!! NIMENI NU ESTE ASA CA DACA AI CEVA DE SPUS IMI SPUI MIE NU CELORLALTI!!!!

Dupa ce i-am spus asta lui Chloe, ea a tacut din gura si a plecat afara. Wow...ma simt chiar bine.

Dna: Iti multumesc mult Marinette! Toti 4 aveti un 10! Iar echipa lui Chloe multumitii pentru 3!!!! Si acum puteti pleca acasa! La revedere dragilor!
Noi: La revedere dna!

Mergeam catre casa cand Adrien imi spune:
Adrien: Hei!
Eu: Hei!
Adrien: Nu ai vrea sa petrecem timp impreuna? Ca iubit-iubita?
Eu:Mi-ar placea dar inainte de asta vreau sa te intreb....
Adrien: Spune....
Eu: Il ai pe Plagg la tine?
Adrien: Nu. Este acasa. De ce?
Tikky: Sunt indragostita de el si as vrea sa stie daca si el este....
Eu: Cam asta ar vrea sa stim.
Adrien: Tikky! Nu ai de unde sa stii ca Plagg vorbeste intr-una despre tine!!! Cateodata adorm pentru ca sunt plictisit de ceea ce imi spune iar si iar.
Deci da!!! Plagg este indragostit de tine....mai indragostit decat branza...Bleah.
Eu: Mi-a venit o idee...haideti sa mergem toti 4 la o intalnire dubla!!!!
Adrien: Daaa...buna idee. Va vom lua la 7. Este ok?
Tikky si eu: Este perfect!!!
Adrien: Pa fetelor!
Eu: Pa iubire!!!
Tikky: Paa si saluta-l pe Plagg din partea mea!!!

Gata Bubuniori!!! Capitolul acesta a ajuns la final. Oare Tikky si Plagg vor fi impreuna? Hmmm...va fi foarte interesant. Sper ca va placut!!! Va pwp. Paa😚😘❤

Miraculous: Buburuza si Motanul Noir (Varianta originala 99%)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum