CAPITOLUL 4

143 12 2
                                    

Marinette's pov.
Eu: Mersi Tikky... o sa ii spun...adica ar trebui sa stie.
Tikky: Ma bucur ca te-am ajutat!

Il aud pe Adrien ca vorbeste cu mama. Eram trista...asa ca nu m-am mai dus cu el la suc. Chiar voiam, dar nush ce se intampla cu mine.

Adrien's pov.
Chiar nu inteleg de ce Marinette nu mai vrea sa vina la suc cu mine. Poate s-a suparat din cauza ca am sarutat-o pe Chloe...dar ea este impreuna cu Motanul Noir. Ce se intampla cu mine...sunt gelos pe mine?
Merg inapoi spre casa cam trist. Decid sa ma transform in Motanul Noir si sa imi vizitez iubita. Ajung acolo si bat la geam..ce ciudat suna...in fine.

Marinette's pov
Aud o bataie in geam. Stiam ca este Motanul Noir asa ca ii deschid cam trista...
MN(Motanul Noir, cred ca v-ati prins...): Ce s-a intamplat domnita?
Eu: Ehh...am avut o zi grea...
MN: Esti sigura? Eu nu te vad asa.
Eu: Ai dreptate...nu pot sa ma ascund fata de tine...
MN: Sti ca poti avea incredere in mine, da? *spune dandu-mi parul de pe fata*
Eu: Pai....nu as vrea sa te superi dar, azi a trebuit sa merg cu un baiat la un suc ca si prieteni si cand am vrut sa ies ca sa vad daca mai vine sau nu, l-am vazut cu o fata sarutandu-se...si apoi nush...m-am simtit ciudat. Stiu ca esti iubitul meu, dar simt ca tu si acel baiat sunteti unul.....cred ca m-am indragostit si de el.
MN: Macar ii pot stie numele adversarului meu?
Eu: Se numeste.....Adrien Agrese.

In mintea Motanului Noir:
*Nu pot sa cred....ma iubeste...insfarsit. Astept clipa asta de mult timp. Oare ar trebui sa ii spun cine sunt sub masca...dar daca nu va fi multumita? O iubesc mult, dar nu vreau sa o ranesc. Ma uit la ea...asteapta sa spun ceva. Sincer, nu stiu cu ce o mai pot minti. O sa ii spun maine sa vorbeasca cu acest Adrien si sa lamureasca totul...nu ca nu as sti..dar hai sa joc jocul, nu???*

MN: Asculta...il cunosc pe acest baiat si ar fi bine sa ii spui ce simti cat mai repede.
Eu: Stai...nu esti suparat?
MN: Nu am de ce....adica...daca asta simte sufletul tau atunci...de ce nu ai face asta. Eu nu te voi obliga sa faci ceea ce nu vrei.
Eu: Multumesc motanel...stiam ca esti special.
MN: Nu ai pentru ce....si maine voi avea o surpriza pentru tine.
Eu: Serios? Abia astept sa o vad.
MN: O sa o vezi numai daca ii spui lui Adrien ceea ce simti pentru el.
Eu: Si daca nu simte la fel?
MN: Crede-ma va fi bine.
Eu: Bine....mersi motanel.
MN: Pa Marinette! Trebuie sa plec. Ne vedem maine!
Eu: Paaa.

Wow...ma asteptam ca motanel sa fie suparat. Dar...nu s-a intamplat asa deloc. A reactionat prea bine. Hmmm....cred ca imi ascunde ceva. Voi afla ce. Dar acum la culcare! Maine am scoala!

Miraculous: Buburuza si Motanul Noir (Varianta originala 99%)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum