CAPITOLUL 6

140 7 2
                                    

Marinette's pov.
Il prezint pe Adrien parintilor. Mergem sus in camera mea siiiiii.......ne asezam in pat amandoi si incepem sa mai vorbim despre vietile noastre. La un moment dat Adrien pleca spre baie. Eu mai stateam pe telefon si mai vedeam ce a mai putut posta Alya pe blogul ei. Aud un sunet in geam. Ma duc si il deschid. Pe geam intra Motanul Noir.

Eu: Ce faci aici?
MN: Am venit sa te vad si sa iti arat ceva.
Eu: Ok. Stai sa il chem si pe Adrien.
MN: Asta e chestia....Marinette, asculta.*spune si ma ia de maini*
Eu: Ce s-a intamplat motanel?
MN: Nu stiu cum sa iti spun asa ca o sa iti arat..... Plagg detransformarea!!!!

Adrien/Motanul Noir pov.
Eu: Plagg detransformarea!!!!

Ma detransform. O vad pe Marinette uimita si socata. Sincer asa am fost si eu cand s-a detransformat. Nu am ce sa zic. Privesc in jos rusinos de situatie.

Marinette's pov.
Nici nu stiu ce sa zic sau sa fac.....sunt socata. Am stiut ca ei 2 au ceva in comun...si acum stiu ce. Merg spre Adrien si il imbratisez. Il simt ca raspunde la imbratisare. Apoi il sarut.

Adrien: Imi pare nespus de rau....dar...nu stiam cum vei reactiona. Imi pare atat de rau!
Eu: Adrien, nu sunt suparata deloc pe tine. Sunt chiar.....sincer nici eu nu stiu ce simt. Am stiut ca este ceva comun intre voi 2 si acum stiu ce. TE IUBESC ENORM DE MULT!!!!❤❤❤❤
Adrien: SI EU!!!❤❤

Tikky: Ma bucur ca insfarsit ati reusit sa aflati cine sunteti!
Plagg: Asa e! FELICITARI!!!
Adrien/Eu: Stati....voi stiati de asta???!!!
Plagg/Tikky: Dap. Fiecare detaliu in parte.
Eu: Si noua de ce nu ne-ati spus nimic?
Tikky: Nimeni nu poate dezvalui secretul Buburuzei si Motanului Noar....nici macar kwami-urile...hihihihi....
Plagg: Imi pare rau amice...dar a fost pentru sanatatea ta....
Tikky: Cum adica???? Adica patea ceva daca afla ca Marinette e Buburuza???
Plagg: ......Nu asta am vrut sa spun....
Tikky: Esti foarte sigur de asta? Ca eu asta cred ca voiai sa spui!!!!
Adrien: Hei gata!!Plagg...nu am patit nimic. Si...sincer chiar voiam sa stiu cine e. Asa ca nu mai spune prosti.
Eu: Nu inca.....*spun asta in soapta, dar tot ma aude*
Adrien: Asa e...nu INCA...
Apoi incepem sa radem toti 4.

Adrien: Trebuie sa plec Marinette!! Ma bucur ca poti fi fericita acum! Noapte buna! Haide Plagg!
Plagg: Pa Tikky! Sper sa ne mai vedem!
Eu/Tikky: Pa baieti si Noapte buna si voua!

Dupa ce baietii pleaca o intreb pe Tikky.
Eu: Hhmmm....Esti cumva indragostita de Plagg???
Tikky: Ceeee????Nuuuuu'*spune inrosindu-se mai tare decat este*
Eu: Tikky...nu ma poti pacali. Te cunosc!
Tikky: Offf....asa e Marinette! Sunt indragostita de el....dar daca nu simte acelasi lucru?
Eu: Tu te auzi ce spui??? Acum o saptamana spuneam eu asta. Si uite ce s-a intamplat! Cum imi spuneai: ,,Fa ce iti indruma inima. Daca asta simti fa-o!!! Nu renunta! Si daca spune nu....atunci nu este destul de destept sa vada asta la tine."
Tikky: Asa este! O sa ii spun maine dar acum culca-te! Maine ai scoala! Noapte buna Marinette!
Eu: Noapte buna Tikky!!!

Scz ca am postat asa tarziu....cam dupa 3 zile, dar am avut o gramada de treaba zilele astea chiar daca sunt in vacanta.  Scz...Bubunoiri!!!! Dar insfarsit l-am postat. Va pwp. Paaa❤❤❤😘😘😘
P.S scz. Pentru eventualele greseli de scriere.

Miraculous: Buburuza si Motanul Noir (Varianta originala 99%)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum