Marinette's pov.
Ma trezesc de dimineata cu zambetul pe buze, stiind ca este vineri. Dar nu pun baza....am un orar foarte incarcat. In fine... ma duc la baie imi fac rutina. Ma imbrac si plec spre scoala...nu inainte de a-mi lua mica gustare. Plec spre scoala. Dar ma impiedic de ceva....sau mai bine spus de cineva...era Alya.(credeati ca este Adrien...asa-i??)Alya: Ce face mica mea impiedicata?
Eu: Mai bine ca niciodata....
Alya: Dar ce s-a intamplat de esti asa fericita....
Eu: Pai.....*si am inceput sa ii povestesc Alyei...totul. Mai putin ca Adrien este Motanul Noir si ca eu sunt buburuza. Pe scurt i-am povestit ca eu si cu Adrien suntem impreuna*.
Alya: Felicitari!!!! Dar acum trebuie sa ne grabim spre scoala altfel vom intarzia.Am inceput sa alergam spre scoala. Am intrat in clasa. Norocul nostru este ca diriga nu ajunsese. M-am asezat langa Adrien. Se pare ca si el i-a povestit lui Nino despre iubirea noastra. DAR DOAR ATAT!!!!
Nu o sa va mai povestesc ce am facut la scoala pentru ca o sa va plictisiti...dar tot ce pot spune este ca au trecut repede...si am scapat de la fiecare ora neascultata, stiind ca azi am avut dirigentie(mereu la prima ora avem dirigentie, dar cred ca v-ati dat seama), istorie, biologie, romana, franceza si tehnologie. Dap....o zi incarcata la maxim. Dar am terminat-o si acum urmeaza weekend-ul...abia astept.
Merg spre casa impreuna cu prietenii mei. Avem de facut un proiect la istorie...despre razboiul antifrancez....mdaaah...o tampenie...ce sa zic. Am vorbit mai devreme cu mama sa vedem daca ne lasa si a zis ca da. Asa ca am plecat acasa la mine ca sa facem proiectul pentru ca weekend-ul acesta sa nu fie asa incarcat.
-ACASA LA MINE-
Sincer...nici nu stiam de ce sa ne apucam mai intai. Aveam de ales sa scriem despre el in minimum 20 de pagini sau sa facem o macheta despre asta....mdaaahh....nu o sa scriem 20 de pagini impreuna....asa ca am optat pentru macheta. Am plecat la librarie pentru a lua materialele necesare. Dupa cumparaturi am inceput munca.Nino lucra la teren...sa fie nici foarte plat dar nici cu multe dealuri... Adrien a lucrat la masinile de razboi, iar eu cu Alya am lucrat la soldati. A fost cea mai grea parte din lume. Prima oara ne-am gandit sa ii cumparam...stiti voi dinaia din plastic...dar mi-am amintit ca dna a zis sa lucram cu manuta noastra....asa ca am lucrat....
-DUPA 5 ORE-
Insfarsit am reusit sa terminam macheta!!! Aleluia... de maine nu ma mai vad la birou decat doar lucrand la schitele mele. Weekend-ul acesta va fi cel mai tare!!!!Gata si cu acest capitol!!! Scz pentru eventualele greseli de scriere. Sper ca va placut!!! Iar la inceput de capitol va fi o imagine cu macheta terminata......va pwp. Paa😙❤😘😘😚😚❤❤❤
CITEȘTI
Miraculous: Buburuza si Motanul Noir (Varianta originala 99%)
Fiksi PenggemarAceasta carte este facuta dupa o varianta originala. Sper sa va placa. Enjoy!!!???