Преди две години
Таехьонг и Джънгук се бяха разбрали да се срещнат на тяхното място , за да отпразнуват рождения ден н Джънгук. Той ставаше на 15.
Още от сутринта Таехьонг беше отишъл на мястото , за да подготви подаръка си за най - добрия му приятел. Не беше нищо купено. За Таехьонг купените подаръци бяха ненужни дрънкулки , които рано или късно биват изхвърлени. Той се беше постарал адски много , беше прекарал часове в изработването на този подарък , само и само , за да направи Джънгук щастлив. И въпреки подготовката , която имаше - Таехьонг не спираше да се притеснява. Ужасното чувство , че най - добрия му приятел може би очаква нещо повече и няма да хареса подаръка си го притесняваше.
Джънгук от своя страна също беше станал рано и очакваше часът на срещата с Таехьонг да настъпи колкото се може по - скоро. Той бе нетърпелив да разбере какво му беше подготвил Таехьонг. Искаше да знае защо трябваше да са само двамата. Не че имаше проблем с последното де. Той не искаше да кани много хора о без това. Не си падаше най - социалният човек. Предпочиташе да е сам или с Таехьонг. Ако можеше би предпочел да с него да са единствените хора на света.
Относно тяхното място , на което щяха да се срещнат - то беше една красива полянка цялата заобиколена от липи. Беше изключително красиво. Липите - с дългите си клонки , които се спускаха до земята и нежно падаха отгоре ѝ ограждаха поляната в кръг. Из зелената трева растяха най - различни цветя , но тези , които най - много се виждаха бяха огнено - червените макове. Те правеха всичко да изглежда невероятно. И за капак , ако останеш след 21:00 лятно време - можеш да се наслаждаваш на залеза. Това място беше неземно прекрасно. А как го намериха?
Таехьонг се разхождаше сам в една малка гора не много далеч от Бусан. Момчето имаше много дълъг ден и искаше да разпусне малко. Имаше чист въздух. Унесен в милите си , той не забеляза кога мина покрай няколко липи и се озова на една красива поляна. Момчето се огледа и се усмихна. Седна на тревата и се загледа в небето. Стоя на поляната още няколко часа и си тръгна , като се опитваше да запомни точно пътя. На следващия ден Таехьонг заведе Джънгук на тази поляна и двамата прекараха следобеда там. Оттогава те идваха на това място винаги , когато можеха. То се бе превърнало в нещо тяхно.
Най - големият плюс на мястото беше , че никой не знаеше за него. То беше като изоставен диамант , забравен на мястото си. Никой не ходеше там. Всъщност никой не ходеше в тази гора. Тя беше необитаема. Само двете момчета ходеха там.
Часът на срещата наближаваше и двете момчета чакаха с нетърпение. Таехьонг се побъркваше от притеснение , а Джънгук - от вълнение. И двамата бяха готови. Тае подготвяше последните щрихи на своята изненада и , когато приключи седна и зачака. Джънгук тъкмо взимаше ключовете си и излизаше от домът си. Двамата щяха да се срещнат скоро.
И това щеше най - незабравимият спомен , който двамата щяха да създадат.------
Жива съм. Ето ъпдейт. Благодаря за четеното. Обичам ви!
Чао❤