Konačno sam se naspavala. Bilo je negdje oko 10:00 ujutro u nedelju kada sam se spustila u kuhinju. Vani je bilo sunce i bilo je vruće. "Oho, ti si živa?" pitala me mama, ali znala sam da joj je svejedno. "Da, živa sam i odmorena, ali ne zahvaljujući tebi." odbrusila sam. Znala sam da se sada uvrijedila, ali bilo mi je svejedno. Okrenula se prema meni "Kako se ti to razgovaraš?" Nisam ništa odgovorila. Uzela sam šalicu kave i otišla sam sjesti na trosjed. Upalila TV, nije da baš volim gledati ta sva sranja koja se nalaze na televiziji ujutro. Tata je sjeo do mene. "Da li si ti ljuta na nas? Možda si zbog kazne i svega, ali nismo znali što drugo da ti kažemo nakon petka. Reagirala si stvarno grozno. Mislim neznam što ti je došlo. Pretukla si Tinu, jučer si proturječila mami. Ana, molim te reci mi što se događa." Pogledala sam ga i odlučila saznati odgovore i reći sto mislim. "Tata, tko je zapravo moja teta? Nemoj izbjegavati odgovor, trebam odgovore. Ne bih tražila, da se nije nešto dogodilo." Tada me uhvatio za ruku i rekao: "Molim te, nemoj srljati u to. Nije vrijedno. Shvatit ćeš." "Tata, Tina je bila ovdje jučer ujutro. Rekla mi je da će mi se osvetiti za onu tučnjavu od petka." Ustala sam i okrenula se prema tati i dodala: "I rekla mi je: "Kada ćeš biti najsretnija, bit ćeš ranjena." Tata ja se baš i ne zezam sa time. Bila je odjevena sva u crno. Izgledala je poput neke vještice." Bila sam ljuta i živčana. Nikada neću dobiti odgovore. Tata je pogledao mamu, pa mene i rekao: "Kada će biti vrijeme saznat ćeš sve." Otišla sam u sobu sa polupraznom šalicom kave. Odložila ju na stol, i otišla do ormara. Otvorila ga. Znala sam da će mama tražiti da imam haljinu. Ručak kod bake nije za šalu. Izvadila sam neku crnu haljinu. Otišla u kupaonicu. Umila se, oprala zube, počešljala, nabacila malo šminke i otišla u sobu. Obukla sam haljinu i upalila internet na mobitelu. 30 poruka i 10 poziva od Filipa, 5 od Monike kojoj sam trebala ići na rođendan. "Anaaa!!! Idemo kod bake, dolazi dole!" Ustala, uzela mobitel i spustila se u haljini do kuhinje. Lovro je već bio dolje. Tata je trubio. Mama je živčanila jer još nije bila spremna. Ali tada nas je......
YOU ARE READING
MOJE ODRASTANJE #1
AdventureSve je počelo toga dana kada sam skinula tu igricu. Tada sam zapravo započela svoj život u drugačijem smislu. Iluzije su postale stvarnost. 25.7.2019. #1 action