Sada smo vozili po gradu. London. Moj najljepši grad. Sve je to super, ali ja sam zbunjena. Tada mi je još došla obavijest da upalim kameru da se mogu vidjeti sa svojim partnerom. Ja sam zalijepila neki papir na kameru i stisnula odobri, a taj Louis.bp3 je svoju odobrio. Filip i ja smo se samo pogledali. Tada sam se počela smijati, a Filip je rekao da se maknem od laptopa i kamere. On je skinuo papir i ljudi moji da ste vi vidjeli izraz lica od Borne! Da Louis.bp3 je Borna! Majko sveta moja. "Hej bok." "Ti si rekao da si žensko." "Hahhahah... Ja ne igram ovu igru. Igra ju moja najbolja frendica, ali je otišla po sok nam u kuhinju. Sada će doći." "Aha... ako sereš, onda ću te naći i neće biti dobro. Daj joj reci da se požuri." "Hej Ana! Daj se požuri, ovaj je nestrpljiv da te upozna." Ne znam da li sam spremna da ga upoznam. Približila sam se Filipu i na uho mu rekla: "Hvala ti." Sjela sam za laptop. Borna je opet zinuo. "Hej, pa tebe znam. Ti si ona cura što je razbila zdjelu u dućanu i zamalo razlila sok od jabuke. Hahahahahah.. Sad mi molim te reci kako se zoveš. " "Ana. Drago mi je. Ti?" Koliko sam glupa. Naravno da znam kako se zove. "Borna. Jesi spremna? Bit će zabavno." "Spremna sam." Bilo je i smjeha i vrištanja, ali igrica je postala čista katastrofa. Ovo više nije obična igrica. Njegov avatar je ušao u banku, moj je sam krenuo za njim. Na ekranu sam za sada imala jednu sliku. Trebali smo opljačkati banku. Njegov avatar je pošao do kompjutora, hakirao ga, a moj je držao neku vrstu pištolja. On je uzeo stik, stavio ga u kompjutor i kodirao, tako po redu. Izašli smo van, moj avatar je sjeo za vozačevo mjesto. Vožnja je bila ludilo. Prvi puta sam bila na ovoj cesti. Imali smo znakove po cesti. Stvarno se sve događalo kao u stvarnosti. Ovo je bilo ludilo. Vozila sam, ali nisam znala koje ulice su glavne koje ne. Borna se derao na mene. Što ja sad mogu. Slijedila sam znakove da izađemo van iz grada. Kada smo izašli igra je bila gotova. Krasno. Borna je još malo vikao, ne jako, ali je povisio glas. Prekinula sam to sranje na laptopu. Samo sam ga poklopila. Jednostavno nemam snage da ga slušam. Odjednom ulazna vrata su se treskom zatvorila.
DU LIEST GERADE
MOJE ODRASTANJE #1
AbenteuerSve je počelo toga dana kada sam skinula tu igricu. Tada sam zapravo započela svoj život u drugačijem smislu. Iluzije su postale stvarnost. 25.7.2019. #1 action