#34

45 5 0
                                    

Kraj njega je stajao David, a do Davida Borna. Sve ljepše od ljepšeg. "Gledat će sa nama. I nema povratka. Pristala si da ćeš gledati. Hajmo gledati." Samo sam se nasmijala i dalje ostala sjediti. Borna je sjeo do mene. Cvala sam od sreće u sebi. Film je počeo. Gledala sam u ekran TV-a i razmišljala o svemu što se meni događa. Dakle krasno. Borna sjedi kraj mene. "Lovro? Što gledamo?" "A ne znam, nekakvi horor. Činio se zanimljiv." Ja mrzim horore. Znači ja ću se sad toliko usrati. Uzela sam mobitel i napisala poruku Filipu. "Neću razz s tobom danas navečer jer gledam film sa Lovrom, Davidom i Bornom. Ne pitaj.😭" Stavila sam mobitel na stol. Znala sam da je došla poruka, osjetila sam ju, ali nije mi se dalo ponovno pogledati i ustati. Bilo je oko 21:00 kada smo počeli gledati film. Film nisam mogla gledati jer je prestrašeni, ali doslovno. Ovakav žanr filmova je pregrozan. Tako sam zacvilila na jednom djelu, da me Borna primio za ruku i nije puštao. Do kraja filma me držao. Probala sam izvući ruku van, ali čvrsto  ju je držao. Neću se opirati. Ovo je prvi puta da mi se nešto tako događa. Kada je napokon shvatio da je film gotov pustio je ruku. "Jutro." Rekao je sneno. Znala sam. Zašto bi me inače uhvatio za ruku? Osjećala sam se kao da me povrijedio, a zapravo nismo ni zajedno. Kada je krenuo prema vratima, okrenuo se prema meni, a ja sam čekala da ih Lovro pozdravi, a tada mi se zaledila krv u žilama. "Znam da sam te držao za ruku i drago mi je zbog toga. Vidimo se." Namignuo mi je i izašao. "Ana? Imaš li mi ti nešto za reći?" "Nemam Lovro." I otišla sam u sobu. Zatvorila vrata leđima i spustila se do poda. Smijala sam se kao retardirana vjeverica na struju. Legla sam u krevet i htjela sam uzeti mobitel, ali nije ga bilo. Spustila sam se dolje i uzela mobitel sa stola. Lovro je već bio sve pospremio. Kada sam došla u sobu. Legla sam i pretraživala po instagramu, vidjela sam da je stavio objavu. Lajkala sam i sve je bilo sasvim uredu. U tom mislila sam zaspala. Oko 03:00 ujutro čula sam da mama sa tatom odlazi na more. Pozdravila sam se sa njima, a tata je iz džepa izvadio 300 kn i rekao da se zabavim za vikend. Kada su otišli legla sam dalje spavati.

MOJE ODRASTANJE #1Where stories live. Discover now