chapter 5

125 3 5
                                    

Dokter ; Y/N je schouder ligt uit de kom ... maar we gaan hem weer teug zetten zodat je hem gewoon weer kan bewegen.

Y/N pfeww dank u wel dokter.

Dokter: Np Y/N

Je schouder wordt weer op zijn plek gezet maar je moet wel met verband lopen. Je besluit om met de jongens mee te gaan naar hum villa. Waar de jongens naar je toe komen rennen en vragen.

JB : WAT IS ER GEBEURT!!!

Y/N lang verhaal

JY: maar gaat het wel .

Y/N ja hoor doet nog een klein beetje pijn naar verder heb ik er geen last van .

YJ : oeh gelukkig maar .

Je loopt met de jongens naar de woonkamer waar jullie film gaan. kijken je zit tussen BamBam en Yugyeom in.

Y/N yugyeom mag ik de bak met popcorn?

YG : Je mag de bak als je bij mij komt zitten .

Je kijkt naar BamBam en hij knipoogt naar je .

Y/N Okkeee

Je gaat tussen yugyeom zijn benen zitten en leunt naar achter waardoor je met je hoofd op zijn borst ligt . Je kijkt omhoog en je ziet dat yugyeom je recht in je ogen aankijkt je begint te blozen waardoor je snel wegkijkt.

Timeskip 2 uur later

Y/N ik denk dat het tijd wordt dat ik naar huis ga ...... Oh KUT omdat ik naar het ziekenhuis moet staat mijn auto nog bij de dansschool.

BB : Dan blijf je hier toch slapen.

YG : jaa!!

JS : ja leuk

Y/N hmmmm ..... okkeee.. maar waar ga ik slapen?

BB: je slaapt bij mij

Y/N Okkeee Oppa ❤

JE zegt tegen iedereen alvast gn want je gaat even douchen dan kom je bij Yugyeom zijn kamer je klopt aan en Yugyeom doet open.

YG: Hey Y/N wat is er

Y/N ik kwam alvast even gn zeggen want ik ga douchen en dan slapen.

YG ; hey Y/N ... wil je heel even binnenkomen . Ik wil even wat vragen .

Y/N ja tuurlijk

Je komt binnen en Yugyeom gaat op zijn bed zitten en maakt een gebaar dat jij ook moet komen zitten en je besluit te gaan zitten .

YG: UHMMM, ik weet dat je met BamBam hebt maar ik vindt je echt heel knap en je kan super goed dansen en je bent super lief en ik weet dat je niet met mij neemt omdat je met BamBam hebt maar dat wou ik tegen je zeggen.....

Y/N ooooh ... wow .... dat is heel lief van je Yugyeom maar ik heb inderdaad met BamBam sorry maar je maakt nog wel kans hoor .

Je geeft Yugyeom een knuffel , hij wordt rood , je loopt naar de deur kijkt om naar Yugyeom en je lacht naar hem en dan ga je zijn kamer uit naar BamBam zijn kamer en je gaat douchen . Je bent klaar met douchen en je trekt een short aan en een shirt van BamBam waar je een klein beetje in verzuipt.

BamBam lag al in zijn bed en hij keek naar je en hij begon een smirk op zijn gezicht te krijgen .
DUS JE MOEST LACHEN .

Y/N WHAHAHA

Je ging bij BamBam in bed liggen en je lag dicht tegen hem aan toen knuffelde hij je en zo vielen jullie in slaap.

Sorry voor het weinig schrijven heb het ongelooflijk druk op school heb binnenkort toets week ik probeer dan nog te schrijven als ik tijd heb ik hoop het . Maaar dit is alweer deel 5 ly mensjes ❤🌙 byeeeeee XXX Morgan

Famous Lovers (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu