chapter 8

106 1 5
                                    

WHAHAHA ha alvast er komt een smud scène in voor zo yeah veel plezier xoxo

BamBam zoent je in je nek en vanaf daar gaat ie langs je borst naar  je buik en naar beneden.  Opeen geven moment voel je hem in je .
Je houd heel even je adem in maar dan zucht je zwaar weer uit.  Y/N ahhhhh..... OPPA 💕

Zo gaan jullie nog wel even door en als jullie klaar  zijn gaat BamBam weer naast je liggen.

Y/N bedankt voor het fijne cadeautje bby😍

BB : geen probleem bæ , hij knuffelde je en ongeveer 3 min later viel je in slaap .

Volgende ochtend .

Wekker van je telefoon gaat op het liedje hard carry van Got7 .

Je zet je wekker uit en realiseert dat BamBam onder de douche staat. Een paar minuten later ben je omgekleed in je outfit ( hieronder


2 minuten later komt BamBam half omgekleed binnen je ziet zijn abs en hij loopt naar je toe hij knuffelt je en zegt tegen je

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

2 minuten later komt BamBam half omgekleed binnen je ziet zijn abs en hij loopt naar je toe hij knuffelt je en zegt tegen je

BB: Goodmorning beautiful . Lekker geslapen 😘

Y/N ja hoor jij 💕

BB: Ja na gister zeker 😏


Zuchtend lach je naar hem en geeft hem een kus . Je loopt naar de badkamer en doet je make up poetst je tanden enzovoort totdat je helemaal klaar bent. Je pakt je balensiaga 's ( weet niet hoe k 't moet schrijven laat weten ) en trekt ze aan je pakt je tas en loopt naar beneden . Je ziet Jinyoung samen met Jackson ontbijten en zegt een beetje plagend wang ae park ae . Ze kijken je alle twee lachend aan .

Je zegt Y/N morning

JY en jk : morning

Je maakt ontbijt en gaat bij de jongens zitten .

Y/N zooooo vandaag afscheid dag op school hebben jullie er zin in of are you guys sad.

JY : ik  ben blij maar ook weer niet.

JK : why ?

JY : er zit een aardig lief en vooral knap meisje bij ons op school, en ik vind haar leuk.

JK en Y/N : kijken elkaar aan OOOOOHHHH !!!.

Y/N hoe heet ze ?

JY : Rosé , rood rozig haar , bruine ogen .

Y/N OMG , IK KEN HAAR ZE IS EEN VAN MIJN BFF'S , ZE IS ECHT SUPER LIEF , EN ZE IS ECHT GEK OP JE

Jinyoung kijkt je met grote ogen aan en dan  gaat zijn mond wijd open waardoor het eten er uit valt

Y/N En JK : WHAHAHA ....... WHAHAHA..... HAHAHA.

Jinyoung moest shy lachen en jij zegt.

Y/N ik ga vandaag wel even met haar praten vragen of ze mee gaat shoppen met de andere boys oh Jackson had yugyeom al aan je gevraagd of jij ook mee wou ?

JK : nee , maar lijkt me leuk uit school dan met z'n alle ?.

Je kijkt Jinyoung aan en hij knikt.

Y/N oké ik geef het door aan de andere via de app .

Groepschat  IGOT7 💪🎵

Y/N  guys vandaag uit school gaan we shoppen met wat andere meiden en sommige van jullie hebben geluk want ze vinden een paar van jullie leuk .

JB : Aii 😁

YJ : 😉

BB : Yeah 😉

Y/N Okkeee BAMBAM Gaan wij samen naar school ?

BB : Ja tuurlijk Bby 😗

Y/N kay Bby , schiet wel ff op voordat we te laat komen .

BB: Isg

Sluit chat aff .

Je bent klaar met eten en BamBam komt naar beneden en zegt

BB :  kom bby .

Y/N yess .

Je stapt bij BamBam achterop zijn scooter  en houd hem stevig bij zijn zij vast . En dan rijden jullie weg ......

Zo mensen ik ga gelijk weer verder schrijven zo ja hoop dat je het leuk vond...

Famous Lovers (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu