chapter 9

86 2 2
                                    

Eenmaal op school . Jij en BamBam lopen hand in hand de school in .

BB: ik ga even naar mijn kluis kom je dan in de aula zitten?

Y/N ofc ik ga even kijken of ik Rosé kan vinden . Is het goed als zij ook mee komt? En is Jinyoung al op school ?

BB: Ja tuurlijk , en ja hij zit al te wachten in het atrium.

Y/N oké tot zoo .

Je loopt verder naar binnen en iedereen komt opeens op je af rennen en wilt foto's met je maken . Je snapt het niet helemaal. Je zegt rustig " mensen even rustig plss en waarom " niemand luisterde want het is te druk. Jij schreeuwt nu zo hard mogelijk " MENSEN GEEF ME EVEN WAT RUIMTE BEN ER NET " . IEDEREEN MAAKTE EEN PAD VOOR JE ZODAT JE NAAR JE KLUIS KON . ALS JE EENMAAL KLAAR WAS ZEI JE  " ALS JULLIE NOU IN EEN RIJ GAAN STAAN DAN GA IK WEL MET JULLIE OP DE FOTO . IEDEREEN GING GILLEN EN GING IN EEN RIJ STAAN . TOEN JE KLAAR WAS MAAKTE IEDEREEN NOG FOTO'S VAN JE HOE JE NAAR ROSÉ LIEP .

Y/N Hey gurl , geeft haar een knuffel .

Rosé : Hey wat was er daar nou aan de hand

Y/N nou ik weet niet of je het weet maar ik zit in got7 en ze wouden allemaal met mij op de foto.

Rosé: I'm so happy for you .

Y/N THXX loop je mee naar got7 boys .

Rosé: Ja tuurlijk

Jullie komen bij de tafel aan en rosé gaat naast jinyoung zitten ze kijken elkaar aan beginnen alle 2 te blozen.  Jij gaat ofc op BamBam zijn schoot zitten en  gaat in zijn nek kriebelen . BamBam,  legt zijn hand op je boven been en streelt eroverheen je kijkt hem in zijn ogen aan en hij geeft je een kus.

Maaar er waren 2 meiden die een foto hadden gemaakt van jullie 2 zoenen en dat wisten jullie niet die 2 meiden lopen weg en jullie gaan gewoon weer verder met praten totdat er op je schouder wordt getikt

Yoongi : Hey Y/N

Y/N OMG Yoongi .

Je springt in yoongi zijn armen waardoor BamBam jaloers wordt , dat kan je zien aan zijn tong dan steekt ie met in zijn wang

Y/N wat doe je hier eigenlijk je ziet hier toch niet op school.

Yoongi : ik zit hier inderdaad niet op school maar heb sinds gister vakantie en ik zag op internet dat je afscheid nam van je school dus dacht als suprise .

Y/N OMG THXX yoongi ( geeft hem een hug )

Yoongi : UHMMM.. Y/N kom je even hoi zeggen tegen de boys ?

Y/N ja tuurlijk

Je loopt naar buiten ziet de jongens je geeft ze allemaal een knuffel totdat er een grote groep meiden aan komen gillen waardoor jullie het busje ingaan zodat jullie even weg kunnen . Maar in de haast en omdat er geen plek was zat je op kookie zijn schoot en toen jullie gestopt waren waren jullie bij de dorm  van bts en daar zag je ....

Zooooo srry voor niet veel schrijven still love you guys , p.s kijk ook even mijn verhaal Kiss or kill Feat @GucciQueen


Famous Lovers (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu